مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: 15 طرح سرمایه گذاری مشارکتی به ارزش 850 میلیارد ریال برای سال آینده در سطح استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴ 13 February 2015

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فرزین حق پرست، در افتتاح مجتمع تفریحی، خدماتی پرند افزود: تا امروز امکان تفکر برای درآمدهای غیر نفتی فراهم نبوده است، اما در سال های اخیر دولت مردان اهمیت گردشگری را درک کرده اند.

وی وجود مراکز تفریحی و ورزشی را یکی از کمبودهای شهر تبریز دانست و گفت: در شهر ما امکانی که بتواند در کنار ارایه خدمات، فضای آرام و تفریحی داشته باشد، با کمبود مواجه هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی صنایع دستی این استان را بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: صنایع دستی استان این ظرفیت را دارد که در سطح جهانی معرفی شود و قدمت سفالینه های کوزه کنان و سایر شاخه های صنایع دستی نشان از پشتوانه بزرگ هنری این خطه دارد.

وی همچنین با اشاره به معماری خاص مجموعه پرند گفت: در این مجموعه به معماری و استفاده از عناصر طبیعی ویژه ای شده و این نوع معماری می تواند آرامش قابل توجهی را برای مراجعان به ارمغان آورد.

فاز اول این مجموعه با زیربنای 8 هزار و 300 مترمربع با تجهیزات، کافی شاپ، رستوران سنتی و فست فود و همچنین زمین تنیس افتتاح شد و در آینده ای نزدیک فاز دوم آن با مجموعه پارک آبی، تالار، کارتینگ و هتل آپارتمان با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری و در مجموع با زیربنای 20 هزار متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

فاز اول این پروژه در 90 روز کاری و با 35 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و برای 15 نفر ایجاد اشتغال کرده است

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :