عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وضعیت دانشگاه‌های آزاد در مناطق مختلف استان یزد را مطلوب اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 11 June 2015
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عارف در ششمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: دانشگاه‌های آزاد استان یزد در زمینه افزایش سطح کیفی آموزش و ارائه آموزش با کیفیت دانشجویان گام‌های موثری برداشته است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، از وضعیت بسیار خوب آموزش عالی در استان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: آموزش عالی استان یزد وضعیت خوبی در کشور دارد و دانشگاه‌ آزاد استان نیز در مسیر این وضعیت بسیار خوب، حرکت‌های رو به رشدی انجام داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت درآمد، هزینه، سود و زیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در مقایسه با دولت‌های گذشته بیشترین همکاری را در همه زمینه‌ها با دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

محمدرضا اسلامی از حضور چهره‌ها و شخصیت‌های ملی و برجسته فرهنگی در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تقدیر و اظهار امیدواری کرد: با تصویب شدن مصوبات خوب برای واحدهای دانشگاهی استان توسط این هیئت امنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نقش خود را در توسعه علمی استان به شایستگی ایفا کند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد یزد تصریح کرد: مصوبات هیئت امنای استانی پس از تایید رئیس دانشگاه آزاد اجرایی خواهد شد.
به گزارش فارس، ساخت آزمایشگاه زلزله و سازه عمران واحد یزد با زیربنای 350 مترمربع با اعتبار خیری مرحوم زارع‌پور، ساخت کتابخانه و آمفی‌تئاتر واحد یزد از منابع غیرشهریه‌ای و صرفه‌جویی، تعیین تکلیف اراضی فاقد سند واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان یزد، تعیین تکلیف درمانگاه صفار واحد یزد با هماهنگی با معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس مفاد وقف‌نامه و همکاری با بخش خصوصی به صورت مشارکتی برای بهره‌برداری‌های لازم و فعال شدن هیئت نظارت بر مصوبات هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از جمله مصوبات این جلسه بود.

فروش ساختمان مسکونی و تجاری داخل شهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد، موافقت با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت، مبنی بر اخذ 20 میلیارد ریال وام برای ساخت و تجهیزات پروژه‌های این واحد از تسهیلات بانک ملی با نرخ مصوب دانشگاه در چهارچوب بودجه مصوب سال جاری و بررسی استاندارد بودن مرکز آموزشی خاتم در کمیسیون دائمی و ارائه گزارش به هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان در جلسه بعدی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار