کد خبر: ۴۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 10 June 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه امسال همایش طلایه‌داران تبلیغ به صورت شهرستانی در البرز برگزار می‌شود، گفت: در مجموع شهرستان‌های استان بیش از هزار مبلغ در این همایش شرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس مسعودی با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: امسال همایش طلایه‌داران تبلیغ به صورت شهرستانی و در هر شهرستان به صورت مجزا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: مبلغان هر شهرستان به صورت مجزا در این همایش حضور پیدا می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه این همایش با هدف توجیه مبلغان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سخنان و توصیه بزرگان ویژه مبلغان در قالب جزوه و بسته‌های فرهنگی بین افراد در این مراسم توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی تصریح کرد: مسائل سیاسی روز دنیا، توصیه دفاع از ارزش‌های نظام، بصیرت‌افزایی، انتخابات پیش رو و لزوم افزایش حضور مردم در عرصه انتخابات  از جمله مباحثی است که در این همایش ارائه می‌شود.
وی با باین اینکه در مجموع شهرستان‌های استان بیش از هزار مبلغ در این همایش شرکت می‌کنند، گفت: هر شهرستان‌ در تاریخ خاص و متفاوتی اقدام به برگزاری این مراسم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار