مدیرکل پست سیستان و بلوچستان از اجرای پروژه جی.نف در این استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 16 July 2017
غلامحسین غلامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پروژه جی‌.نف مدیریت مکان‌محور ژئوکد شده (یکپارچه‌سازی آدرس) سرویس تاییدیه کد پستی ده رقمی است که محوری‌ترین اطلاعات و سرویس‌های مهم پستی را در اختیار مسئولان و دست‌اندرکاران قرار می‌دهد.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان افزود: سامانه جی.نف از اواسط سال 94 با تاکید دولت به عنوان یک طرح ملی با مصوبات لازم به تمامی استانها ابلاغ شده است و اطلاعات دقیقی از کد پستی کلیه اماکن شهر و روستایی اعم از مسکونی، تجاری، صنعتی را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.

وی افزود: با اجرای این مصوبه، طول و عرض جغرافیایی بیش از 27 میلیون کد پستی کشور که در حدود 11 میلیون عرصه قرار گرفته‌اند جمع‌آوری شده است که مابقی با فرآیندهای پیش روی در حال انجام است.

غلامیان ادامه داد: در این پروژه با بهره‌گیری از امکانات فنی مکان محور اعم از نقشه‌های پارسل‌بندی، امکانات ماهواره‌ای و نقشه هوایی به ازای هر مکان دارای کد بهنگام شده و تایید شده ای یک نقطه ژئو شده را در اختیار قرار می‌دهد.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح جی‌ نف با کمک 13 سازمان و شرکت با محوریت شرکت ملی پست اجرا می‌شود، گفت: این طرح در 3 بخش کد پستی، ژئوکد یا امکان اختصاصی طول و عرض جغرافیائی مکان‌ها و سامانه یکپارچه تحت وب سرویس تقسیم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار