مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام دهه كرامت، گفت: ۲۹ برنامه ویژه در ۲۹ شهرستان استان فارس، اجرای ۱۵۵ برنامه ویژه در روستاهای استان، برپایی محفل قرآنی با حضور قاریان ملی و بین‌المللی از جمله این برنامه‌هاست.
کد خبر: ۴۵۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 12 July 2017

تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس  با بیان اینكه این اداره‌كل در كنار سایر ادارات عضو ستاد دهه كرامت، برنامه‌های متنوعی را به‌مناسبت این ایام در فارس اجرا خواهد شد، گفت:‌ ۲۹ برنامه ویژه در ۲۹ شهرستان استان فارس طی ایام دهه كرامت به‌همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۱۵۵ روحانی در ۱۵۵ روستای استان فارس مستقر هستند كه در این راستا تمام آن‌ها هم نسبت به برگزاری برنامه‌های ایام دهه كرامت را اجرا می‌كنند.

مهرابی ادامه داد: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های ما كه با همكاری آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و سازمان اوقاف برگزار می‌شود برپایی محفل با شكوه قرآنی با حضور قاریان ملی و بین‌المللی است كه این برنامه معنوی بناست در شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شود و جزئیات بیشتر این برنامه‌ نیز طی روزهای آتی توسط مسئولان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام  خواهد شد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس،‌ فعال‌سازی گسترده شبکه تبلیغی استان، انجام تبلیغات شکلی و محیطی، فضاسازی و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، شرکت در جلسات مختلف که بدین منظور در سطح استان تشکیل می‌شود به‌ عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد دهه کرامت، توزیع اقلام فرهنگی(بروشور، پوستر، بنر و..)، تهیه و تکثیر بروشور نوروزی با موضوع زندگانی حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ را از دیگر فعالیت‌های این سازمان طی ایام دهه كرامت عنوان كرد.

وی اظهار كرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه کشوری با موضوع شخصیت حضرت احمدبن موسی(ع)، انجام فعالیت‌های فرهنگی در بستر شبکه تبیان، برگزاری محفل انس با قرآن در دهه کرامت با هماهنگی معاونت فرهنگی حضرت احمدبن موسی(ع)، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد فارس، تجلیل از خانواده‌هایی که در دهه کرامت صاحب اولاد ذکور خواهند شد و نام مقدس احمد را انتخاب کنند، درخواست از رسانه‌ها( نشریات، جراید، صدا و سیما و شبکه تبلیغی) مبنی بر برجسته‌سازی جنبه ولایت پذیری (بصیرت و امام شناسی) حضرت احمد بن موسی(ع) اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
سلام من ازاهالی فلکه آبیاری ازشماخواهش میکنم یک روحانی زرنگ وبابرش تونایی بالا برای حسنیه قدس واقغ درفلکه آبیاری بفرستیدتانمازدرآن محل دایم برقرارباشد باسپاس فراوان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار