رئیس اتاق اصناف ورامین با بیان اینکه اصناف از منظم ترین قشرها در پرداخت مالیات هستند گفت: اخذ مالیات از برخی اصناف با عدالت مالیاتی همراه نیست.
کد خبر: ۴۵۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 10 July 2017
سید عباس میری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغازطرح پرداخت مالیات ارزش افزوده اصناف همکاری مناسبی با دولت و امور مالیاتی داشته است و از این جهت اصناف از منظم ترین قشرها در پرداخت مالیات هستند.
 میری در ادامه گفت: امروز در تمام دنیا کشورها به سمت دریافت مالیات برای اداره کشور می روند و  باید همه اقشار به پرداخت مالیات اهتمام داشته باشند.
 وی تاکید کرد : نگاه دولت به سمت اداره کشور با مالیات مردم است و اداره امور مالیاتی وظیفه خطیر حساب و دریافت مالیات را بر عهد ه دارد و از این جهت در پیشانی اقتصاد کشور قرار دارد.
میری ضمن تقدیر از اداره امور مالیاتی شهرستان ورامین گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان ورامین از تکریم ارباب رجوع و کمک به رفع مشکلات واحدهای صنفی در پرداخت مالیات از اداره مالیات این شهرستان تشکر می کند.
وی بیان داشت: همکاری خوبی بین اتاق اصناف و کسبه و بازاریان که از جمله مودیان مالیاتی هستند و در پرداخت مالیات های خود بسیار منظم  اقدام می کنند برقرار است.
رئیس اتاق اصناف ورامین در پایان اظهار داشت: به برخی از اصناف در دریافت مالیات  اجحاف می شود و با اینکه اصناف از منظم ترین قشرها در پرداخت مالیات هستند، اخذ مالیات از برخی اصناف با عدالت مالیاتی همراه نیست که امیدواریم با نگاه تخصصی به اصناف و رفع مشکلات قانونی  عدالت مالیاتی برقرار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار