جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس گفت: دانشگاه شیراز فضای کسب و کار در حوزه گردشگری را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 10 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان: حسین پناهی جانشین بسیج علمی استان فارس با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه شیراز، گفت: این رویداد با هدف ترویج فضای کسب و کار خلاقانه در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می‌شود.


وی افزود: ابن رویداد یک پیش رویداد و یک برنامه اصلی دارد که پیش رویداد آن به مدت ۶ روز از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه در دانشگاه شیراز و رویداد اصلی به مدت ۴ روز از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز برگزار می‌شود.


پناهی از اهداف این رویداد را، ارائه راهکار‌های خلاقانه برای حل مسائل امروز و فردای گردشگری ایران و به ویژه استان فارس، ارائه راهکار‌های علمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت توسعه کسب و کار‌های گردشگری هوشمند و خلاق عنوان کرد.


وی بیان کرد: آشنایی با استارتاپ‌ها و روند کاری، توانمندسازی افراد شرکت‌کننده برای ورود به رویداد و آشنایی افراد شرکت‌کننده با یکدیگر و تیم‌سازی از دیگر اهداف این رویداد است.


پناهی اظهار داشت: آشنایی با اصول کار تیمی و تیم‌سازی برای کسب و کار نوپا، اصول نمونه‌سازی و تفکر طراحی و تهیه و تدوین مدل کسب و کار از اقداماتی است که در این رویداد انجام می‌شود.


جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس تصریح کرد: در برگزاری این رویداد دانشگاه شیراز، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه صنعتی شیراز، بنیاد ملی نخبگان استان، پارک علم و فناوری و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز با محوریت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس همکاری دارند.


وی گفت: خروجی این رویداد تبدیل فضای کسب و کار گردشگری به شیوه علمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار