به منظور شرکت در پانزدهمین همایش سراسری:
دبیر پانزدهمین همایش آزادگان کمپ 10 عراق گفت: گردهمایی دوروزه آزادگان کمپ 10 الرمادی عراق با حضور 359 آزاده از سراسر کشور در اردوگاه ولایت قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 09 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مجید مزیدها با بیان جزئیات برگزاری همایش آزادگان کمپ 10 الرمادی ابراز کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بین مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 و مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان، استان قم در روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 خرداد میزبان 359 نفر از آزادگان سرافراز در پانزدهمین همایش آزادگان کمپ 10 الرمادی خواهد بود.

وی در تشریح اهداف گردهمایی گفت: تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با رهبری و آرمان های نظام اسلامی، همچنین کسب فیض از برکات و معنویات حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از اهداف این همایش دو روزه است.

دبیر پانزدهمین گردهمایی آزادگان کمپ 10 با بیان اینکه کمپ مزبور حدود یک هزار و 800 آزاده دارد و تاکنون 359 آزاده از استان‌های مختلف کشور برای شرکت در گردهمایی اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: در این همایش سردار سپهر معاون هماهنگ‌کننده و حجت‌الاسلام صباغی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به ایراد سخن خواهند پرداخت و برنامه‌های متنوعی نیز در راستای بیان خاطرات و یادی از شهدای آزاده اجرا خواهد شد.

دبیر مجمع سید آزادگان کمپ 10 الرمادی در ادامه با تشریح دلایل تشکیل مجمع گفت: در سال 82 بعد از شهادت آزاده شهید عباسعلی مظلومی، مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 الرمادی آغاز به کار کرد.

وی گفت: در سال 82 بعد از شهادت عباسعلی مظلومی از آزادگان کمپ 10، مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 الرمادی با حضور 12 تن از آزادگان این اردوگاه و با مسئولیت حجت‌الاسلام محمدتقی صباغی از آزادگان اردوگاه آغاز بکار کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار