کد خبر: ۴۵۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 06 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دوره های ‌آموزشی با محوریت غدیر برای اقشار مختلف از جمله مربیان مهدکودکها و معلمان استان یزد خبر داد.

 حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در نشست خبری مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به بخشی از برنامه های این بنیاد در یزد اظهار داشت: در استان یزد همه نهادها، تشکل ها و موسسات فرهنگی فعال در حوزه غدیر، عضو بنیاد بین المللی غدیر هستند که از جمله فعالترین این ارگان‌ها و ستادها می توان به سپاه الغدیر استان یزد، ستاد مبشران غدیر شهرداری یزد و برخی دیگر از موسسات فرهنگی و دستگاه ها اشاره کرد.

وی بیان کرد: سپاه الغدیر استان یزد هر سال با بازسازی واقعه غدیر و اجرای نمایش ویژه، مخاطبان بسیاری را جذب برنامه های دهه امامت و ولایت می کند.

حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه دفتر بنیاد بین المللی غدیر در یزد در واقع حکم هماهنگ کننده در بین دستگاه ها و موسسات و ... را دارد، عنوان کرد: این بنیاد خوشبختانه تاکنون هم در سطح کشور و هم خارج از کشور موفق بوده و برنامه های خوبی ارائه داده است و اگر از نظر اعتباری شرایط بهتری فراهم شود، به طور قطع اقدامات و برنامه های پررنگتری را شاهد خواهیم بود.

دبیر دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی از اثرگذارترین برنامه های استان یزد با محوریت غدیر است، افزود: در این راستا دوره های آموزشی با محوریت غدیر برای گروه های مختلفی از جمله طلاب، روحانیون، معلمان مدارس، مربیان مهدکودکهای زیر پوشش بهزیستی و .... با هدف تبیین موضوع غدیر برگزار می شود و به طور قطع آموزش و اثرگذاری این گروه ها به عنوان گروه های تاثیرگذار، می تواند در ترویج فرهنگ غدیر بسیار موثر واقع شود.

حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تاکنون کنگره ها و همایش های مختلفی با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و دفتر امام جمعه یزد برگزار شده است،‌ یادآور شد: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری کنگره آیت الله یزدی اشاره کرد که هم در قم و هم در یزد آثار مثبت بسیاری به همراه داشت و توانست ابعاد مغفول مانده زندگی این عالم بزرگ را روشن کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه های استان یزد بتوانیم در راستای تبلیغ شعائر دینی و مناسبت های مذهبی همچنین ترویج فرهنگ های اصیل اسلامی نظیر غدیر موفق تر از گذشته عمل کنیم و حق این مناسبت های بزرگ مذهبی را ادا کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار