رئیس اتاق بازرگانی سمنان:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: مردم ایران دفاع از مقدسات و سرزمین خود را واجب شرعی می‌دانند و امروز باید پارک موزه دفاع مقدس سمنان به زائران رضوی شناسانده شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای به همراه اعضای اتاق بازرگانی سمنان از پارک موزه دفاع مقدس استان دیدن و اظهار کرد: حماسه مردم در جنگی تحمیلی غرورآفرین بود؛ در جنگ هشت‌ساله حتی یک وجب از خاک این دیار توسط دشمنان تصاحب نشد و این باور به‌عنوان یک اعتقاد در روح مردم ایران نهادینه شده است.

وی گفت: قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان در حافظه مردم ایران به‌ جای مانده است؛ بدین خاطر، مردم ایران دفاع از مقدسات و سرزمین خود را واجب شرعی می‌دانند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان نقش بسیجیان در جنگ را اثرگذار خواند و ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی این بسیجیان بودند که در خطوط مقدم جبهه حضور داشتند و با ایثار و ازخودگذشتگی ارزش‌های ایران اسلامی را نگهبانی کردند.

جمعه‌ای نمادسازی و ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در استان سمنان را تحسین‌برانگیز خواند و خاطرنشان کرد: نمادسازی و قرارگرفتن نسل‌های بعدی در این فضا ارزش‌های دفاع مقدس را برای آیندگان شفاف می‌سازد.

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب نشان داده است که اگر کارها را با مردم به اشتراک بگذاریم و به‌اصطلاح مردمی، مسائل کشور را مدیریت کنیم، اداره کشور سهل‌تر و مکانیزه‌تر خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از متولیان پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان خواست تا با توجه به‌قرار گرفتن این پارک موزه در مسیر حرم رضوی، اطلاع‌رسانی مناسب به زائران انجام شود تا از این مجموعه بازدید به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار