نماینده مردم شرق هرمزگان با بیان اینکه دولت با توسعه سواحل مکران نگاه ویژه ای برای اشتغالزایی در شرق هرمزگان دارد گفت: نیروگاه بخار سیریک برای ۱۵۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.
کد خبر: ۴۵۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 05 July 2017
به گزارش تابناک : سید مصطفی ذوالقدر با بیان اینکه دولت برای کاهش بیکاری در شرق هرمزگان برنامه های زیادی در آینده دارد، گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور می تواند معایب اجتماعی زیادی را در پی داشته باشد بیکاری است، دولت و مجلس در نظر دارند در این راستا با اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای چاره اندیشی به مشکل بیکاری جوانان و در نظر گرفتن اعتبارات لازم در استانها و شهرستانها این مشکل را کاهش دهند که در دور اول دولت تدبیر و امید استارت این کار را زدند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمار بالای بیکاری در شهرها و روستاهای شرق هرمزگان برای منظقه ای که دارای قدرت استراتژیک اقتصادی است خوشایند نیست و با رایزنی های صورت گرفته و نگاه ویژه دولت برای توسعه سواحل مکران و همچنین ساخت نیروگاهها و پالایشگاهها در شهرستانهای شرق هرمزگان برنامه های را در دست اقدام دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به کلنگ زنی نیروگاه بخار ۱۴۰۰ مگاواتی در شهرستان سیریک بیان داشت: اجرای برنامه ها و پروژه های زیرساختی و عمرانی و اقتصادی در سواحل مکران آغاز شده است که می تواند نقش تاثیر گذاری در کاهش بیکار ی وتوسعه منطقه داشته باشد.

ذوالقدر عنوان داشت: نیروگاه بخار ۱۴۰۰ مگاواتی شهرستان سیریک با عملیاتی شدن ساخت آن می تواند برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی کند که با این کار نوید بسیار خوبی برای کاهش بیکاری را به دنبال دارد.

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: این نیروگاه که با حضور وزیر انرژی روسیه وایران کلنگ زنی شد در مرحله قانونی برای مشخص شدن وضعیت اعتباری پروژه از سوی دولت روسیه  و واریز به بانکهای ایرانی برای واگذاری به شرکتهای پیمانکار ی ایران و روسی است.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار