نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 12 میلیارد ریال از محل تبصره 22 برای عمران شهری دیلم خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 09 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری صبح امروز  در شورای اداری شهرستان دیلم اظهار داشت: آنچه برای همه مسئولان لازم است توجه به مردم و حفظ کرامت آن‌ها و احترام به مردم و پاسخگویی به آنان است، ما قوام و دوام نظام را تاکنون از وجود این مردم داشته‌ایم و اگر این مردم مشکلاتشان حل نشود و اگر پاسخگوی خوبی نباشیم و مشکلاتشان را نشنویم آن قوام و دوام محقق نمی‌شود.

 جمیری بابیان اینکه در شمال استان شاهد کاستی‌ها و ضعف‌های زیادی هستیم، ابراز داشت: هرچند که در حال حاضر شاهد بازگشایی برخی از گره‌ها هستیم اما مردم انتظار دارند که مسئولین در کنار آن‌ها باشند.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در طول مدت خدمتگزاری بیشترین حضور را در این شهرستان داشته‌ام و هیچ تفاوتی بین شهرستان‌های حوزه انتخابیه قائل نبودم، اظهار داشت: همیشه پیگیر مسائل و مشکلات مردم استان در سطح ملی و استانی بوده‌ام.

 وی بابیان اینکه در دیلم به لحاظ عمران شهری شاهد تحولات خوبی هستیم، اظهار داشت: ساحل و اصلاحاتی که در شهر مشاهده می‌کنید نشأت‌گرفته از همکاری و هماهنگی شورای شهر و شهردار است و همچنین با هماهنگی که با بنده داشتن و پیگیری‌هایی که انجام شد 12 میلیارد ریال از محل تبصره 22 برای عمران شهری کنار گذاشته شد.

 جمیری خواستار توجه بیشتر به بانوان دیلم شد، و گفت: احداث پارک ویژه بانوان باید مد توجه قرار گیرد تا بانوان مشکلی را برای تفریح نداشته باشند.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری افزایش قیمت سوخت شد.

 وی از لکه‌گیری راه‌کنار کوه ـ بیدو خبر داد، و گفت: رایزنی‌هایی در خصوص تخصیص اعتبار برای این جاده صورت گرفته شد امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات این جاده نیز برطرف شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار