رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای استان تهران با بیان اینکه نبض بازار کاغذ با واردات می‌زند، گفت: بازار کاغذ به واردات وابسته است؛ روند اخذ مالیات باید اصلاح شود.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 04 July 2017
سیدحسین میرباقری درباره وضع بازار کاغذ اظهار کرد: رکود حاکم بر اقتصاد کشور بازار تمام اصناف کشور را در برگرفته است.
 
وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از کاغذ موردنیاز کشور از خارج از مرزها به بازار داخلی تزریق می‌شود و پاسخگوی نیاز جامعه است.
 
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای استان تهران با تأکید بر اینکه مراکز صنعتی تولید کاغذ تنها ظرفیت ۳۰ درصدی برای جوابگویی به نیاز جامعه دارد، تصریح کرد: این کارخانه‌ها با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه‌ هستند.
 
میرباقری با اشاره به اینکه بازار کاغذ هم‌اکنون از ثبات برخوردار است، اضافه کرد: ثبات گذشته بازار کاغذ را با تلاش‌هایی که انجام شده است، حفظ کرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه عمده مشکلات اصناف کشور به بحث مالیات برمی‌گردد، تصریح کرد: مالیات‌هایی که برای اصناف مقرر می‌شود، متناسب با تورم و رکود حاکم بر بازار نیست.
 
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان کاغذ و مقوای استان تهران با تأکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی کشور باید روند اخذ مالیات را اصلاح کند، اضافه کرد: این اقدام بخش عمده‌ای از مشکلات اصناف کشور را برطرف خواهد کرد.
 
میرباقری با اشاره به اینکه بهبود شرایط مالیاتی بستر فعالیت بیشتر فعالان این صنف را فراهم می‌کند، اظهار کرد: مالیات‌ها موانع زیادی بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار