مدیر مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه از بازدید حدود پنج هزار گردشگر در ایام تعطیلات عید سعید فطر از غار قوری قلعه خبرداد.
کد خبر: ۴۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سید محمدامین حسینی ، اظهارکرد: بعد از حوادث تروریستی اخیر تهران و برخی حواشی مربوط به آن، پیش بینی می کردیم میزان بازدید مسافرین و گردشگران از این منطقه و به ویژه غار قوری قلعه کم شود، اما خوشبختانه آمارها نشان داد که اینگونه حواشی و جوسازی هیچ تاثیری بر حضور گردشگران در منطقه ندارد.
 
وی ادامه داد: در این ایام تعطیلات عید فطر روزانه بین 1500 تا 1800 نفر بازدید کننده از غار قوری قلعه داشتیم که در مجموع سه روز تعطیلات عیدفطر بیش از پنج هزار گردشگر و مسافر از این غار دیدنی بازدید کردند.
 
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر همه نوع امکانات لازم برای استراحت، اتراق و حتی اقامت گردشگران در این مجموعه تفریحی توریستی مهیا شده و به دلیل خنک بودن آب و هوای این منطقه، همواره شاهد اسکان جمعیت قابل توجهی از گردشگران در اطراف این مجموعه هستیم.
 
مدیر مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه خاطرنشان کرد: غار قوری قلعه به عنوان یکی از شگفت انگیزترین غارهای آبی جهان، دارای قدمتی بیش از 65 میلیون سال پیش است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار