مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی: 12 تیر برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در استان رسما آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 01 July 2017
به گزارش تابناک تبریزريال جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: 12 تیرماه طی آیینی در تالار معلم تبریز بطور رسمی برنامه های اوقات فراغت ویژه 27 دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی در استان در بیش از چهار هزار پایگاه آغاز خواهد شد.
نظمی همچنین ازدر این آیین از عملیاتی شدن ثبت نام آنلاین در پورتال اوقات فراغت استان آذربایجانشرقی خبرداد و افزود : پورتال اوقات فراغت استان آذربایجانشرقی علاوه بر اطلاع رسانی پایگاههای اوقات فراغت امسال این ظرفیت را نیز پیدا کرده است تا بصورن آنلاین نیز ثبت نام در پایگاه های اوقات فراغت نیز صورت پذیرد.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت : در این آیین همچنین از ایده های برتر و خلاق اوقات فراغت سال 95 نیز تجلیل و قدردانی خواهد شد.
نظمی اظهار داشت : حدود 28 دستگاه دولتی و نهادهای عمومی در امر اجرای برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فعالیت مینمایند که روز دوشنبه رسما برنامه های دستگاه های متولی درخصوص اوقات فراغت با حضور مقامات استانی شروع خواهد شد. نظمی در خصوص سیاستهای دبیرخانه اوقات فراغت گفت : غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان آذربایجانشرقی بر اصل توجه به نیازهای خاص جوانان مثل تعالی معنوی، هویت یابی، مهارت آموزی، تحرک، نوجویی، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی خانواده و جامعه ، توجه به تفاوتهای فرهنگی و جنسیتی و استفاده از الگوهای فعال، جمعی، روزآمد و استفاده از الگوهای نوین اوقات فراغت استوار شده است.
وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه های متولی و بهره‌مندی از تجربه فعالیت‌های گذشته در زمینه اوقات فراغت در افزایش کیفیت، کمیت و تنوع این برنامه‌ها موثر است.
جمشید نظمی گفت: هم افزایی برنامه ها ،شناسایی ظرفیت‌های موجود و ناشناخته، آشنایی با نقاط ضعف و قوت، تقویت ظرفیت‌های شناخته‌شده و موجود، نظم‌بخشی به برنامه‌ها و قانونمندی و نظارت دقیق بر فعالیت‌های تابستانه دستگاه‌های مجری برنامه‌ها د ازجمله اهداف دبیرخانه ستاد اوقات فراغت است که افتتاح رسمی برنامه های اوقات فراغت دستگاه ها در راستا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :