ناحیه یک منطقه سه شهرداري يزد با حضور شهردار، معاونين و اعضاي شورای اسلامی شهر یزد و جمعي از مديران و مسئولان شهرداري و سازمان‎‎هاي وابسته در منطقه پرجمعيت آزادشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، حجت الاسلام "عباس زارع" ريیس شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم با اشاره به نیاز مبرم واساسی مردم محله آزادشهر به شهرداری مستقل با توجه به جمعیت وسیع آن، گفت: تصویب ایجاد ناحیه یک منطقه سه از مهمترین مصوبات شورا بود که برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در شورای چهارم به تصویب رسید
آزادشهر يزد صاحب شهرداري شد+عکس.

به گفته وي، یک چهارم جمعیت شهر يزد در منطقه آزادشهر ساکن هستند لذا بايد به مردم شریف و متدین این منطقه توجه بیشتری شود و خدمتی در شان آنان ارائه گردد.

ريیس شورای شهر یزد خدمت‌رسانی را یکی از بهترین راه‌های تقرب به خداوند دانست و گفت: هر کاری که انسان را در رسیدن به این کمال یاری کند، ارزشمند است.

زارع اظهار كرد: توفیق خدمت به خلق یک افتخار و از نشانه‌های محبت خدا به بندگانش برای مسئولین است و باید مواظب بود محبت خداوند را حفظ کرد، زیرا اگر کار بندگان خدا را انجام ندهیم، باعث افتادنمان از چشم خداوند می‌شود.

آزادشهر يزد صاحب شهرداري شد+عکس

"محمد رضا عظیمی زاده" شهردار یزد نيز در این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های شورای چهارم توجه به محلات کمتر توسعه یافته و عمق محلات شهر است كه در این راستا یکی از خدمات ارزشمند اعضای محترم شورا، تصویب ناحیه یک منطقه سه شهرداري يزد در منطقه آزادشهر بوده است.

آزادشهر يزد صاحب شهرداري شد+عکس

گفتني است؛ ناحيه يك منطقه سه شهرداري يزد در كوچه نهم بلوار آزادگان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار