کد خبر: ۴۴۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 26 June 2017
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: بودجه برای بازسازی زیر بنای برق استان در نظر گرفته شده اما تا کنون ابلاغ نشده است، گفته‌اند قرار است میلیاردها تومان برای آب و برق خوزستان داده شود.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شادگان اظهار داشت: آن زمان که بحران بود و مسئولان همراه با ‌رئیس جمهور به خوزستان تشریف آوردند، بحث‌های شد؛ همیشه ما تاکید می‌کردیم کارهای که صورت می‌گیرد باید اساسی باشد و مقطعی و زود گذر نباشد.

وی با بیان اینکه همیشه از این امر ناراحتیم که هنگامی که وضع موجود به بحران تبدیل می‌شود مسئولان کارهایی را انجام می‌دهند، افزود: بعد از آنکه بحران خوابید کار را رها می‌کنند، این یک مشکل اساسی است. چند بار تاکید کردیم که به جای این‌کار مشکل را ریشه یابی کنید، این امر ناراحتی مردم را بیشتر می‌کند زیرا قضیه از دو حالت بیشتر خارج نیست، امکانات وجود دارد یا ندارد. اگر امکانات وجود دارد چرا به طور اساسی مشکل را حل نمی‌کنید؟ اگر ندارید پس به وقت بحران نگویید که اینقدر بودجه اعتبار داده شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان بیان کرد: آن زمان که بحران آب و برق و گرد و غبار به اوج خود رسید و مقام معظم رهبری نیز وارد قضیه شدند دوستان آمدند یکسری کارهایی صورت گرفت، هوا بهتر شد و پس از فروکش شدن بحران آن‌ها رفتند و خوزستان دوباره به حال خود رها شد و نتیجه‌اش این است که ما دوباره گرفتار قطعی آب و برق شدیم.

وی با بیان اینکه مردم ما باز هم گرفتار وضعیت ناراحت کننده‌ای شدند، گفت: واقعا خیلی دردناک است که در کشورمان جایی وجود دارد که از اول ماه رمضان و قبل از آن نیز نه آب لوله کشی داشته باشند و نه آب رودخانه، اصلا آب نباشد و منتظر تانکر برای آب‌رسانی باشند. این چه وضعی است؟

ناصری‌نژاد با ابراز گله و ناراحتی عنوان کرد: من از تعبیرات بعضی مسئولان ناراحتم، جناب وزیر نیرو چند روز اخیر سخنی داشت و گفت در کشور بحران آب وجود دارد، تنها جایی که نام نبرد خوزستان بود. خوزستان بحران آب جدی دارد ما در دل استان نیز بحران آب داریم.

وی ادامه داد:این واقعا ناراحت کننده‌ است که مسئولان حتی ما را نمی‌بینند و فراموش کرده‌اند، ما از این قضیه  خیلی ناراحتیم، انتقاد داریم و پیگیر این امر هستیم و از حق و حقوق مردم خوزستان کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: بودجه برای بازسازی زیر بنای برق استان در نظر گرفته شده اما تا کنون ابلاغ نشده است، گفته‌اند قرار است میلیاردها تومان برای آب و برق خوزستان داده شود، توافق نامه‌اش نیز قبل از انتخابات بسته شداما تاکنون عملیاتی نشده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار