کد خبر: ۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 20 January 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از راهیابی 3 اثر از این استان به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.
 سیدموسی حسینی کاشانی اظهار داشت: استان البرز دارای توانمندی‌های فرهنگی و هنری بسیار خوبی است و جوانان این استان ظرفیت‌ها بسیاری در این حوزه‌ها دارند.
وی تصریح کرد: حضور فعال هنرمندان البرزی در جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و کشوری نشان می‌دهد که در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم و حمایت از هنرمندان،‌ البرز می‌تواند در عرصه‌های فرهنگی و هنری جایگاه خوبی در کشور پیدا کند.
این مسئول در ادامه به در پیش بودن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال برای نخستین‌بار شاهد پذیرش و حضور 3 گروه تئاتر از استان البرز در این رقابت‌های مهم و تاثیرگذار هستیم.
به گزارش فارس حسینی کاشانی افزود: پیش از این نیز وعده داده بودیم که هنرمندان البرزی می‌توانند در جشنواره‌های معتبر فجر حضور داشته و توانمندی‌های البرز را به نمایش بگذارند.
به گفته وی، امسال در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آثاری چون سیاه رود، من یک قوه می‌خواهم و شیرین به روایت امروز به نمایندگی استان البرز به روی صحنه می‌روند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درباره سرنوشت میزبانی استان البرز در جشنواره تئاتر فجر نیز گفت: البرز آمادگی لازم برای این میزبانی را داشت،‌ اما امسال جشنواره تئاتر فجر بخش استانی نداشته و تنها نمایش‌ها در تهران اجرا می‌شوند.
حسینی کاشانی اظهار داشت: بنابراین امسال هیچ استانی میزبان جشنواره تئاتر نخواهد بود و این امر مخصوص یک استان نیست.
وی تصریح کرد: اگر چه عدم اجرای نمایش‌های فاخر این جشنواره در استان البرز، آسیب فرهنگی و هنری به شمار می‌آید، اما امیدواریم حضور 3 نماینده از این استان در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بتواند اثرات مثبتی در رشد و توسعه فرهنگی و هنری البرز داشته باشد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار