فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان در كمسيون شوراي عالي تحول كوپ در كلاله هنر پليس را كنترل و پيشگيري از وقوع جرم دانست وگفت: مشاركت‌هاي مردمي محور اصلي پيشگيري از جرایم و تامين امنيت در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 18 June 2017
فرمانده انتظامی استان در كمسيون شوراي عالي تحول كوپ در كلاله هنر پليس را كنترل و پيشگيري از وقوع جرم دانست وگفت: مشاركت‌هاي مردمي محور اصلي پيشگيري از جرایم و تامين امنيت در جامعه خواهد بود.
 
سردار " علي اكبر جاويدان" روز گذشته در كمیسيون شوراي عالي تحول كوپ در كلاله ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مومنان در ايام ماه مبارك رمضان، امنيت را يکي از مهمترين و ضروري ترين ارکان جوامع انساني عنوان كرد و گفت: مشارکت همه اقشار مردمي و دستگاه هاي اجرايي در تامين امنيت حائز اهميت است.

وي با اشاره به نگاه جامعه‌ محوري پليس در تامين امنيت تاكيد كرد: مشاركت‌هاي مردمي محور اصلي تامين امنيت در جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان افزايش اعتماد مردمي به پليس را لازمه مشاركت در توليد امنيت دانست و گفت: اعتماد مردمي بزرگترين سرمايه پليس است و بدست آوردن اين اعتماد و حفظ آن در يك مجموعه با ماموريت متنوع و پيچيده كار سختي است كه بايد در تحقق آن با تمام توان تلاش شود.

سردار جاويدان با بيان اينكه تمام تلاش ما در مجموعه نيروي انتظامي، استقرار امنيت مطلوب در جامعه است، افزود: هنر پليس، كنترل و پيشگيري از وقوع جرم است و در اين راستا بايد از بهترين و بروزترين امكانات استفاده كند.

وي به پيشرفت تكنولوژي و امكانات روز در جامعه جهاني اشاره كرد و ادامه داد: امروز نيروي انتظامي براي رسيدن به اهداف خود كه همان پيشگيري از جرایم وگسترش امنيت در سطح جامعه است، بايد به دانش روز مسلح بوده و با آشنايي لازم، گام‌هاي بلندي را براي رسيدن به پيشرفت چشمگير بردارد.

سردار جاويدان يكي از مهم ترين مطالبات مردم را رسيدگي به مسائل و مشكلات شهروندان در حوزه سرقت و مبارزه با سارقان دانست وگفت: بايد با تمام توان در اين حوزه وارد شد و ضمن بررسي علل وقوع جرایم بصورت جزء به جزء و كارشناسانه پيشگيري از وقوع جرایم بخصوص سرقت سرلوحه ماموريت‌هاي كلانتري وپاسگاه ها باشد.

وي با بيان اينكه مديران در مجموعه نيروي انتظامي بخصوص پاسگاه ها و كلانتري ها الگوي كاركنان زيرمجموعه خود هستند، خاطر نشان كرد: مديران بايستي با نظارت دقيق بر عملكرد زيرمجموعه زمينه‌هاي رشد و تعالي كاركنان را فراهم كنند.

سردار جاويدان كوشش كاركنان كلانتري ها و پاسگاه ها را ستودني خواند و يادآور شد، در كنار اين تلاش و فعاليت مي بايست تخصص نيز وارد شود، زيرا با تلفيق اين دو مولفه بسياري از مشكلات به خوبي رفع خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان توفيقات به دست آمده توسط پليس را حاصل پشتيباني مردم دانست وگفت: پليس هركاري را كه انجام مي دهد به عنوان وظيفه شرعي و قانوني خويش براي حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار