رئیس دانشگاه جامع بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: رشته «مبلغی قرآن» در دانشگاه جامع بنیاد خراسان رضوی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامرضا اطمینان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اعتلای ارزش‌های معنوی تشکیل شده است.

اطمینان از ثبت نام 130 دانشجوی جدید الورود در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های قرآن، مدیریت امور فرهنگی و مددکاری و حسابداری دولتی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر اقداماتی برای راه‌اندازی رشته مبلغی قرآن انجام شده است که پس از تأییدات نهایی آن در ترم مهر ماه امسال در این دانشگاه تدریس می‌شود.

وی افزود: در دانشگاه جامع علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی کلاس‌ها با رعایت تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود و این از جمله مواردی است که مورد توجه دانشگاه است.

اطمینان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح سواد کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح استان خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از اساتید این دانشگاه از اساتید مجرب و شناخته‌ شده جامعه ایثارگری هستند و مشارکت ایثارگران در علم‌آموزی در این دانشگاه از ویژگی‌های خوبی است که در این مرکز آموزشی دیده می‌شود.

وی از وجود 470 دانشجوی شاغل در دانشگاه علمی و کاربردی بنیاد خراسان رضوی خبر داد و افزود: از این تعداد دانشجو عده‌ای از کارکنان بنیاد استان عده‌دیگری نیز از کارکنان سایر دستگاه‌ها هستند.

اطمینان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه سال 91 که این دانشگاه فعالیت‌های آموزشی خود را اغاز کرده است تا کنون 79 نفر در مقطع کاردانی و 23 نفر در مقطع کارشناسی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند و توانسته‌اند از ظرفیت ایجاد شده در اعتلای دانش خود بهره‌مند شوند.

وی افزود: این دانشگاه از ابتدای پیدایش تاکنون توانسته است تأثیرات خوبی در افزایش کیفیت تحصیلات کارکنان بنیاد داشته باشد و پرسنل بنیاد خراسان رضوی نیز از آن به خوبی استقبال کرده‌اند.

اطمینان حضور و مشارکت ایثارگران در دانشگاه را یکی از مولفه‌های تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این که بخش مهمی از اساتید و دانشجویان از جامعه ایثارگری هستند کمک می‌کند تا دانشجویان با محیط دانشگاه بیگانه نباشند و این جریان در کیفیت فراگیری و آموزش تحصیلی بسیار تأثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار