مهندس محمدرضا مهرنژاد در گفتگو با تابناک:
مدیر شهرداری منطقه هشت شهرکرمانشاه، گفت: نصب نامناسب و غیر اصولی «برچسب های تبلیغاتی» یکی از مشکلات و آلودگی های بصری شهری است.
کد خبر: ۴۴۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 17 June 2017
 مهندس محمدرضا مهرنژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:خسارت زدن برخی از صاحبان مشاغل به در و دیوار واحدهای مسکونی نه تنها با حقوق شهروندی مغایرت دارد بلکه چهره شهر را زشت و نازیبا کرده و شهرداری را متحمل هزینه هایی برای پاکسازی این تبلیغات می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:کارپاکسازی و امحاء برچسب های تبلیغاتی در منطقه 8 شهرداری ازسطح معابر منطقه و رنگ آمیزی جداره ها و دیوارهای عمومی انجام می شود.

مهر نژاد تصریح کرد: انجام تبلیغات با این روش که اکثرا توسط بعضی از شرکت هام می شودی خصوصی انجام می شود، به هیچ عنوان مورد پسند شهر و شهروندان نیست و از فرهنگ شهری به دور است.

 مدیر شهرداری منطقه هشت شهرکرمانشاه ابراز داشت:پاکسازی و امحاء برچسب ها بصورت مستمر و روزانه توسط نیروهای اجرایی اداره خدمات شهری منطقه انجام می شود ولی بعد از انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری لازم شد تا در قالب طرحی ویژه اقدام به پاکسازی و رنگ آمیزی نماییم که این طرح تا 25 خردادماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در ماده 92 قانون شهرداری‌ها آمده است؛ نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هایی که‌ شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین می کند و در این محل‌ها فقط باید به نصب و الصاق آگهی اکتفا کرد و نوشتن روی آن نیز ممنوع است‌.متخلف علاوه بر تأدیه خسارت مالکین به پرداخت جریمه محکوم خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان چنانچه نصب اینگونه تبلیغات را به در، دیوار و یا لوله های گاز منازل خود رؤیت کردند می توانند شماره آنها را از طریق سامانه 137 به شهرداری منطقه اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدام به پاکسازی و همچنین پیگرد قانونی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار