بيش از 7 هزار ایمیل فراخوان دهمین جشنواره بين‌المللي انتخاب كتاب سال رضوي به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به شخصیت های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.
کد خبر: ۴۴۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 15 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، مهدی قیصری نیک ، دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی اعلام کرد: فراخوان دهمین جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي به زبان فارسی، انگلیسی و عربی  توسط معاونت تبليغات وارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی برای بیش از 7 هزار مشترک ایمیلی آستان قدس رضوی ارسال کرد. 
وی بیان کرد: اطلاع رسانی گسترده هم در فضای مجازی و هم در رسانه های دیداری و شنیداری خبرگزاری ها و نشریات مکتوب موجب شده است که تاکنون حدود300 اثر علمی و فرهنگی از نویسندگان و ناشران بزرگ جهان اسلام به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
 وی اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در این زمینه و كمك به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود. وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند. 
مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.  گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار