کد خبر: ۴۴۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 13 June 2017
 به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: 77.3 درصد از مشترکین برق این شهرستان را صنعتی تشکیل داده و میزان خاموشی به ازای هر مشترک آن 72 دقیقه است .«محمدرضا صحتی» در حاشیه شورای اداری شهرستان میبد که با حضور آيت الله اعرافي عضو عالی شورای انقلاب فرهنگی و امام جمعه شهرستان قم و میبد و شماری از مسئولین این شهرستان برگزار شده بود، تعداد مشترکین شهرستان میبد را افزون بر 50 هزار مشترک اعلام کرد و گفت: از این تعداد 2100 مشترک جدید تا پایان سال 1395 به مجموع مشترکین شهرستان افزوده شده است .

وی به صنعتی بودن شهرستان و میزان 5.2 تلفات در 12 ماهه سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در پرداخت غیر حضوری قبوض برق 94.4 درصد است .

این مسئول میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال را برای شهرستان میبد 72 دقیقه اعلام کرد و افزود: پیک بار شهرستان میبد در سال گذشته 92.3 بوده که امیدواریم با مشارکت جمعی مردم و اعمال مدیریت مصرف، پیک بار تابستان جاری مدیریت شود .

وی با بیان این که 99.4 روستاهای میبد برق‌دار هستند، خاطرنشان کرد: مشترکین صنعتی با 77.3 درصد بیشترین سهم استفاده از انرژی الکتریکی را در میبد در اختیار دارند و این در حالی است که تعداد مشترکین خانگی 12.2 درصد است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: برق شهرستان میبد از طریق دو پست فوق توزیع ، 1059 پست توزیع در حوزه 20 کیلوولت با ظرفیت 142 مگاولت آمپر تامین می‌شود .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار