معاون دانشگاه آزاد سمنان خبر داد
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از پذیرش دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، مهدی سیاهیاظهار کرد: انتخاب رشته آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سال 96 به‌صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون این دانشگاه امکان‌پذیر است.

وی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شده و تا روز 25 خردادماه ادامه دارد؛ داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی می‌توانند پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش کشور، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

سیاهی تصریح کرد: انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به‌طور مجزا و از طریق سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزود: داوطلبان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد واحد سمنان می‌توانند رشته مورد علاقه خود را از میان 47 رشته تحصیلی از مجموعه علوم انسانی، فنی و مهندسی انتخاب کنند.

وی افزود: رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رشته‌های کیفی بوده و از بازار تقاضای مطلوبی در جامعه برخوردار هستند؛ به‌طوری‌که دانش‌آموختگان این رشته‌ها نیاز کشور را در بخش‌های مختلف آموزش عالی، صنعت و تولید رفع می‌کنند.

سیاهی از شرایط مطلوب تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خبر داد و افزود: شرایط آموزشی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نحو مطلوبی فراهم است و دانشجویان می‌توانند از تسهیلاتی نظیر برخورداری از وام‌های صندوق رفاه، تقسیط شهریه پرداختی، استفاده از مهمانسرای مجهز دانشگاه و سایر خوابگاه‌های دانشجویی، استفاده رایگان از کتابخانه‌های دیجیتال و اینترنت پرسرعت و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مناسب بهره‌مند شوند.

وی به داوطلبان ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توصیه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این واحد دانشگاهی به نشانی www.semnaniau.ac.ir اقدام و با آگاهی کامل از رشته‌های تحصیلی و امکانات موجود بهترین تصمیم را برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار