آیین رونمایی از طرح توسعه اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نصب اولین کارتخوان فروشگاهی سپاهان کارت هواداران با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 11 June 2017

به گزارش روابط عمومی استان اصفهان، ابراهیم مسکین مدیر استان در این آیین با اشاره به محبوبیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: هواداران سپاهان همواره یار و یاور این باشگاه بوده اند.
وی افزود: امروز شاهد نصب اولین دستگاه کارتخوان سپاهان کارت در مجموعه فروشگاه ستاره طلائی ملت خواهیم بود و لازم است از همکاری های دکتر عباسی به عنوان طراح و مشاور این طرح قدردانی نماییم.
وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه رسالت در این طرح صرفا به ارائه خدمات بانکی با رویکرد اجتماعی پرداخته و بسترهای لازم را فراهم نموده است.
در ابتدای این آیین محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با قدردانی از همکاری های بانک قرض الحسنه رسالت گفت: لازم است همه در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه همت کنند.
وی طرح توسعه اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان را در راستای ارائه خدمات به هواداران دانست و ادامه داد: امیدواریم هواداران در جهت حمایت از باشگاه در این مهم مشارکت نمایند.

گفتنی است در این آیین نخستین کارت های سپاهان کارت برای محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، عباسی مشاور و طراح پروژه و ابراهیم مسکین مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان صادر شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :