مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه یک تهران گفت: بازارچه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در شمال تهران راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۳۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 11 June 2017
سودابه هاشم نژاد، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که بازارچه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در شمال تهران راه اندازی شده است، اظهار داشت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با همکاری اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک تهران اقدام به برپایی بازارچه خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار با هدف ایجاد اشتغال و رفع نیاز های مالی بانوان در بوستان قیطریه کرده است.

وی گفت: در این بازارچه ۷۰ نفر از زنان سرپرست خانوار همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به عرضه تولیدات صنایع دستی و دیگر دستاوردهای خود می پردازند.

هاشم نژاد اضافه کرد: محصولات عرضه شده در این غرفه ها شامل پوشاک زنانه و بچگانه، کیف و کفش، بدلیجات، صنایع دستی، مواد غذایی و افطاری شامل حلیم و آش است.

وی برپایی غرفه « تسنیم زندگی» در بوستان نیاوران را از دیگر برنامه های شهرداری منطقه یک تهران عنوان کرد و گفت: اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک با همکاری سایر ادارات و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اقدام به برپایی غرفه تسنیم زندگی در پردیس فرهنگی فصل نیایش کرده است.

هاشم نژاد خاطر نشان کرد: محصولات عرضه شده در این غرفه شامل چادر و پارچه های چادری، روسری و ملزومات حجاب، کتاب، فلش کارت و بروشورهای مرتبط به حوزه حجاب و عفاف است که تا ۲۱ خرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در بوستان نیاوران پذیرای علاقمندان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار