مهلت ارسال آثار به دهمين جشنواره كتاب سال رضوي تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد دبير اجرائي دهمين جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره را 31خردادماه سال جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 11 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،مهدي قيصري نيك، دبير اجرائي دهمين جشنواره بين المللي انتخاب كتاب سال رضوي با بیان این خبر گفت: با عنايت به درخواست بسياري از نويسندگان و ناشران، و با توجه به اطلاع رساني بين المللي از طريق رسانه هاي مكتوب، خبرگزاري ها و صدا و سيما، ارسال فراخوان به موسسات، نهادها، مراكز فرهنگي، آموزشي و پژوهشي خارج از كشور و اطلاع رساني فراخوان از طريق رايزن هاي فرهنگي، سفارت خانه ها و سركنسولگري هاي جمهوري اسلامي ايران در سراسر جهان پيش بيني مي شود كه آثاري به زبان هاي مختلف به جشنواره برسد که برهمین اساس مهلت ارسال آثار به جشنواره تا31 خرداد ماه تمدید گردید. 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون آثار فراوانی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با توجه به تمدید 15 روزه، پس از پایان مهلت ارسال آثار، منابع در اختیارگروه های داوری قرار می گیرد. وی اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در این زمینه و كمك به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.
 وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی ارسال نمایند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.
گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار