امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی گفت: برخی منافقین را تطهیر نکنند؛ چراکه امروز تغییر جای شهید و جلاد در حقیقت حرمت‌شکنی خون شهداست.
کد خبر: ۴۳۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد صحبت‌های مقام معظم رهبری به‌ویژه در بحث اینکه جای شهید و جلاد نباید عوض شود، اظهار کرد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری واضح و شفاف است.

وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف واضح است و نیاز به تفسیر ندارد؛ زیرا ایشان در بیشتر موارد مباحث مطرح‌شده را برای شفافیت بیشتر تفسیر می‌کنند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی ارزشمند خود در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر نظام جمهوری اسلامی جمله‌ای فرمودند که نباید جای شهید و جلاد عوض شود، تصریح کرد: ایشان همانند گذشته روی نکته‌ای مهم دست گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه منافقین در دهه ۶۰ شمار زیادی از مردم را در مقاطع زمانی مختلف با ابزار ترور به شهادت رساندند، اضافه کرد: منافقین بسیاری از مهره‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند تا در این مسیر نظام را از بین ببرند.

امام جمعه ایوانکی با بیان اینکه منافقین به‌عنوان ابزار دست استکبار جهانی و جلادان اجتماعی مطرح هستند، تصریح کرد: منافقین، کسانی هستند که خون مردم بی‌گناه را بر زمین ریختند، جوانان ما را به شهادت رساندند و زنان و کودکان ما را به خاک و خون کشیدند.

کشمیر با تأکید بر اینکه نباید منافقین را تطهیر کرد، اضافه کرد: چنین روشی نادرست است و جایز نیست؛ این اقدامات حرمت‌شکنی خون شهداست، زیرا منافقین جلاد هستند.

وی با اشاره به اینکه تطهیر منافقین معنای عوض کردن جای شهید و جلاد را می‌دهد، اظهار کرد: نباید چنین رفتارهایی در داخل شکل گیرد و باید بیانات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهیم.

برچسب ها: شهید ، منافقین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار