کد خبر: ۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ 11 February 2015
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در یک سال و نیم گذشته ایران از موضع انعطاف در مذاکرات هسته ای ظاهر شده در حالیکه دشمنان امتیازات نقد می خواهند و وعده نسیه می دهند.
سید محمد حسینی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مهرشهر کرج با بیان اینکه برای موفقیت و سربلندی ایران اسلامی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام شده است، گفت: سرافرازی ملت ایران با حرکت در مسیر شهدا و هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری معظم به دست آمده و بر ما واجب است که راه شهدا را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است، یادآور شد: مردم از ابتدا تا کنون در تمامی صحنه‌ها حضور حداکثری خود را اثبات کرده‌اند و امروز نیز تجلی دیگری از آن را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: امروز هم سرداران پرافتخار دفاع مقدس در کنار برادران حزب الله در سوریه و درعراق از عتبات عالیات دفاع می کنند و دشمنان را به زانو درآورده اند.
حسینی با اشاره به کاهش جهانی قیمت نفت و اعمال تحریم های متعدد علیه کشورمان تصریح کرد: به رغم تمام دشمنی ها اما مردم ایران منسجم و متحدتر به پشتیبانی نظام درآمده اند و از آرمانهای جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
وی حضور حماسی و چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه محکمی برای دیپلماسی خارجی دانست تا مسئولان از موضع صلابت و عزت برخورد کنند و ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته ایران از موضع انعطاف در مذاکرات هسته ای ظاهر شده در حالیکه دشمنان امتیازات نقد طلب می کنند و وعده نسیه می دهند.
وی یادآور شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب مذاکرات را هدایت می کنند اجازه نمی دهند ایران در یک مرحله متوقف شود و امتیازی به آنان نمی دهند.
حسینی با تاکید بر اینکه به طور قطع ایران رفع تحریم ها در طول 15 سال آتی را نمی پذیرد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید در یک مرحله کلیات و توافق سیاسی انجام شود.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبه ملت ایران از نرمش قهرمانانه و گفتگوها را برداشتن تحریم ها خواند و تصریح کرد: دشمنان نمی توانند با تهدید و تحریم اراده و عزت این مردم را خدشه دار کنند و به طور قطع پای اهداف و شعارهای خود خواهیم ایستاد.
حسینی با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپایی و امریکای شمالی گفت: این نامه در شرایطی که امپراطوری رسانه های دنیا چهره نادرستی از اسلام معرفی می کنند، می تواند منشا دگرگونی و شناخت عمیق از پیامبر مهر و رحمت و خاندان اهل بیت (ع) باشد.
به گزارش مهر، امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن در  مهرشهر کرج به طور مستقل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار