در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، افرادی ناشناس اقدام به تیراندازی کردند. در این حادثه که حدود 4 ساعت به طول انجامید هر چهار تروریست مهاجم به ساختمان مجلس توسط نیروهای امنیتی کشته شدند. در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی ساختمان پارلمان اند.
کد خبر: ۴۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 07 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، افرادی ناشناس با تیراندازی به نیروهای حفاظت مجلس وارد مجلس شدند.
 
جدیدترین خبر:
 
** هر چهار تروریست مهاجم به ساختمان مجلس توسط نیروهای امنیتی کشته شدند.
** در حال حاضر نیروهای امنیتی مجلس در حال پاکسازی و چک و خنثی ساختمان پارلمان اند.
 
پایان عملیات تروریستی در ساختمان مجلس با هلاکت تمامی تروریستها (عکس)//تمام کشور وارد آماده باش شد 
 
سایر اخبار:

**ذوالفقاری معاون وزیر کشور درباره حادثه تروریستی مجلس: ترورریست ها با پوشش لباس زنانه از درب عمومی وارد مجلس شده بودند.

**از همان ابتدا با شروع تیراندازی نیروهای سپاه وارد عمل شدند.

**تروریست‌ها وارد ساختمان جنبی مجلس شده بودند.

**طبق گزارش ها 4 نفر از تروریست‌ها وارد ساختمان مجلس شدند. 1 نفر کشته شده و نفر دیگر گفته می شود با انفجار انتحاری کشه شده است.

**به تمام کشور اعلام آماده‌باش کردیم. تا این لحظه شهادت 2 نفر در مجلس تایید شده است.

**هم‌اکنون، تروریست‌ها در مجلس کاملا در محاصره هستند.

**سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: یکی از عاملان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

** از سرگیری تیراندازی به صورت غیر رگباری در ساختمان مجلس/ یکی از تروریستها کشته شد ولی 3 تروریست دیگر در ساختمان مجلس هنوز هستند. 

 **در حال حاضر نیروهای امنیتی در حال کمک مراجعه‌کنندگان مجلس و مردم هستند. در تصویر زیر کودک یکی از مراجعه کنندگان به مجلس توسط نیروهای امنتی نجات یافت.

یکی از تروریستها خود را در مجلس منفجر کرد// نفوذ تیم رهایی گروگان سپاه به میان تروریست‌ها در داخل مجلس// تعداد شهدای عملیات تروریستی مجلس به 2 نفر رسید//تصویر یکی از تروریستهای کشته شده در مجلسیکی از تروریستها خود را در مجلس منفجر کرد// نفوذ تیم رهایی گروگان سپاه به میان تروریست‌ها در داخل مجلس// تعداد شهدای عملیات تروریستی مجلس به 2 نفر رسید//تصویر یکی از تروریستهای کشته شده در مجلس

 
***درگیری‌ها کاملا به ضلع غربی ساختمان مجلس کشیده شده است. افراد مسلح در طبفات 5 و 6 مستفر هستند و تک‌تیراندازهای امنیتی و انتظامی در ساختمان‌های مجاور موضع گرفتند و با آنها درگیر هستند.

**در دقایق اخیر شدت درگیری زیاد شده و خبرنگاران عکاسان در پشت درخت‌ها و موانع موجود در خیابان‌های حاشیه مجلس موضع گرفتند.

** یک زن و یک کودک با همراهی نیروهای امنیتی وارد ساختمان شدند.

**به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، بنا بر دستور دادستان تهران، تمام خبرنگاران غیر از تصویربرداران و خبرنگاران واحد مرکزی خبر، باید از محل حادثه دور شوند.

لحظاتی پیش در طبقه پنجم مجلس یک انفجار رخ داد. 
 
 
** یکی از تروریستهای عامل حمله به ساختمان مجلس خود را در طبقه چهارم منفجر کرد/نسیم
 
**تیم رهایی گروگان سپاه با نفوذ به میان تروریست‌ها در داخل مجلس، موفق شدند یکی از 4 تروریست را به هلاکت برسانند. این خبر توسط هیچ مقام رسمی‌ای تایید نشده است. 
 
 ** منابع خبری به خبرنگاران مستقر در مجلس گفته‌اند: تاکنون در عملیات تروریستی در مجلس، 7 نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌اکنون 4 نفر نیز در طبقات بالایی گروگان گرفته شده اند. هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.
 
** تصویر زیر یکی از تروریستهای عامل حمله به مجلس را نشان می دهد که در این عملیات کشته شده است.
 تعداد شهدای عملیات تروریستی مجلس به 2 نفر رسید//جدیدترین تصاویر از حادثه تروریستی در مجلس (عکس)/ /تیراندازی به خیابان کشیده شد/تیراندازی تروریستها به سمت مردم
 

 
** تعداد شهدای عملیات تروریستی مجلس به 2 نفر رسید. در حادثه تیراندازی مجلس شورای اسلامی تا کنون 10 نفر مجروح شده اند. نیروهای حفاظت با جلیقه های ضد گلوله در حال تامین امنیت هستند اما اجازه خروج از مجلس به هیچ عنوان داده نمی شود.
 
***

 /جدیدترین تصاویر از حادقه تروریستی در مجلس (عکس)/ /تیراندازی به خیابان کشیده شد/تیراندازی تروریستها به سمت مردم

 پناه گرفتن مردم در بالکن های مجلس
 
 /جدیدترین تصاویر از حادقه تروریستی در مجلس (عکس)/ /تیراندازی به خیابان کشیده شد/تیراندازی تروریستها به سمت مردم
 
 /جدیدترین تصاویر از حادقه تروریستی در مجلس (عکس)/ /تیراندازی به خیابان کشیده شد/تیراندازی تروریستها به سمت مردم

**

یکی از تروریستها در حالی که مشغول تیراندازی بی هدف بود، موفق شد از ساختمان خارج شود. او همچنان مشغول تیراندازی در خیابان است./تسنیم

**

یکی از عوامل تراندازی در مجلس به خارج از حیاط مجلس آمده و به سمت مردم تیراندازی می کند. مردم در حال فرارند.

**

خیابان‌های منتهی به بهارستان بسته شده است.

تیراندازی در راهروهای مجلس/ یکی از ماموران حفاظت مجلس به شهادت رسید/تیراندازی ها به حیاط مجلس کشیده شده/تعداد مجروحان به 8 نفر رسید 

**رنجبرزاده در گفتگو با شبکه خبر: خبر شهادت یک نفر در تیراندازی های مجلس صحت ندارد/انتخاب

 

**براساس اخبار اولیه، 2 تن از مجروحان تیراندازی در مجلس، از مراجعه کنندگان ورودی به مجلس و یکی نفر دیگر هم از نیروهای خدماتی مجلس بوده‌اند. فرد چهارم نیز از ماموران حفاظت مجلس بوده‌ که طبق اخبار اولیه براثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است.

 

** براساس اخبار اولیه، 2 تن از مجروحان تیراندازی در مجلس، از مراجعه کنندگان ورودی به مجلس و یکی نفر دیگر هم از نیروهای خدماتی مجلس بوده‌اند. فرد چهارم نیز از ماموران حفاظت مجلس بوده‌ که طبق اخبار اولیه براثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است.  

 
** در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.
 
** عاملان تیراندازی که 3 نفر هم هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند. 2 تن از این عوامل، اسلحه کلاشنیکف و یک نفر دیگر سلاح کلت کمری داشته است.
 

**درهای مجلس شورای اسلامی بسته و نمایندگان مجلس اجازه خروج از صحن مجلس ندارند. وی می‌گوید که صدای تیراندازی قطع شده اما هنوز عوامل تیراندازی دستگیر نشده‌اند.

تاکنون 4 تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

 

** درگیری و تیراندازی در ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد و خبرنگار تسنیم از داخل مجلس می‌گوید که یک گلوله هم به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است.

**برخی نمایندگان مجلس هم می‌گویند که خبرهای رسیده حاکی از این است که یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است. این خبر را خبرنگار تسنیم در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری نیز این خبر را تایید نکرده است.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار