رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان با بیان اینکه فضاسازی لازم به مناسبت ارتحال امام(ره) در بقاع و امامزادگان همدان ایجاد شده است، افزود: ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در استان برنامه‌ ویژه‌ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) درنظر گرفته که بخشی از هزینه‌های این برنامه توسط اداره‌کل اوقاف شهرستان همدان پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 04 June 2017
رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) در امامزادگان و 6 بقعه شاخص این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسینی تصریح کرد: مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) به همراه سخنرانی و مداحی در تمام امامزاده‌ها و بقاع شاخص برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضاسازی لازم به مناسبت ارتحال امام(ره) در بقاع و امامزادگان همدان ایجاد شده است، افزود: ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در استان برنامه‌ ویژه‌ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) درنظر گرفته که بخشی از هزینه‌های این برنامه توسط اداره‌کل اوقاف شهرستان همدان پرداخت خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: این مراسم به همراه سخنرانی و پس از آن افطاری انجام خواهد گرفت که در این زمینه اداره‌کل اوقاف شهرستان همدان یک میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کرده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان یادآور شد: این برنامه‌ها با رویکرد بزرگداشت امام راحل و تبیین ابعاد شخصیتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های امام خمینی(ره) در زمینه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری این برنامه‌ها از سخنرانان و مداحان استانی دعوت شده و سخنران شاخص کشوری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار