محسن رضایی:
یک روز به وفات امام، احمد آقا با من تماس گرفتند که حال امام خوب نیست و شما بیشتر مراقب باشید. بنده احتمال دادم ممکن است منافقین همچون عملیات مرصاد عمل کنند. من با فالکون به قرارگاه در کرمانشاه رفتم و به تمام نیروها آماده باش دادم که در همان جا به بنده اطلاع دادند روح امام به ملکوت اعلی پیویست.
کد خبر: ۴۳۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 03 June 2017
دکتر محسن رضایی در بررسی اندیشه های سياسی امام خمینی(ره)، تاکید کرد: اگر نیروهای انقلاب وحدت کنند، حتماً می‌توانیم از تحریم‌ها و فشارهای بین المللی عبور کنیم. 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبري، پیرامون اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) سخن  گفت.

مهم ترین فرازهای سخنان محسن رضایی بدین شرح بود:
 
- امام یک تحول اساسی به وجود آورد و یک ارزش هایی را به وجود آورد و یک ضدارزش هایی را زدود.
 
- بازکشت ما به ارزش‌های امام خمینی در مواجهه با تحریم‌ها تعیین کننده است. 
 
- امام زنده است و ما به همه وجود می‌توانیم آثار امام را ببینیم. رهبر انقلاب نیز همان راه را ادامه می‌دهد.
 
- نیروهای انقلاب به ارزش های مورد تاکید امام وفادارند؛ اگر نیروهای انقلاب وحدت کنند، حتماً می‌توانیم از تحریم‌ها و فشارهای بین المللی عبور کنیم. 
 
- خوداتکایی به معنای تکیه بر توانمندی های داخلی است و به این معنا نیست که درها را بر روی خارجی بخریم. این رویکرد با اینکه هرآنچه نیاز داریم، خودمان تولید کنیم و با دنیا قطع ارتباط کنیم، متفاوت است.
 
- اگر توانستیم در امنیت، دفاع و سیاست توانستیم خودکفا باشیم، قطعا می‌توانیم در اقتصاد نیز خودکفا باشیم.
 
- اولین مبانی دستیابی به خودکفایی، این است که بگوییم ما می‌توانیم و خودباوری داشته باشیم. کار و تلاش را جدی بگیریم. بزرگ ترین کاری که امام کرد این بود که خودمان را به ما شناساند.
 
- یک روز به وفات امام، احمد آقا با من تماس گرفتند که حال امام خوب نیست و شما بیشتر مراقب باشید. بنده احتمال دادم ممکن است منافقین همچون عملیات مرصاد عمل کنند. من با فالکون به قرارگاه در کرمانشاه رفتم و به تمام نیروها آماده باش دادم که در همان جا به بنده اطلاع دادند روح امام به ملکوت اعلی پیویست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار