معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از اعلام نتایج بررسی آثار درس پژوهی و طرح جابربن حیان مرحله استانی در سال تحصیلی96- 95 خبر داد..
کد خبر: ۴۳۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷ 02 June 2017
عملکرد درخشان شهرستان کهگیلویه در نتایج درس پژوهی بیانگر علاقه و جدیت معلم های مدارس و بهبود فرایند های یادگیری - یاددهی است .
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت ، روح الله پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : جمع بندی نتایج آثار درس پژوهی شهرستانهای استان با جمع بندی و ساماندهی نتایج داوری با احتساب میانگین کشوری و اختلاف از میانگین هر استان و تنظیم در جدول به تفکیک برای هر استان بیان گردید.
پناهنده تصریح کرد : عملکرد درخشان شهرستان کهگیلویه ، بیانگر علاقه و جدیت معلم های مدارس ابتدایی شهرستان در ارتقای حرفه ای خود و همکاران و بهبود فرایند های یادگیری – یاددهی است .
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اعلام نتایج آثار درس پژوهی و جابربن حیان منتخب مدارس مجری استان های کشور سال تحصیلی 96-95 یادآور شد : در این نتایج در طرح درس پژوهی دبستان ابتدایی شاهد دخترانه و حضرت لیلا (س) رتبه های دوم استان و در طرح جابربن حیان دبستان دخترانه سما در رشته های طراحی دوخت و مدل به ترتیب رتبه سوم و دوم و دبستان دخترانه شاهد در بخش نمایش رتبه اول استان را به دست آورده اند .
روح الله پناهنده در پایان خاطرنشان کرد : امیدواریم که در ادامه با تلاش و کوشش شاهد گسترش هرچه بیشتر فرهنگ درس پژوهی در مدارس کل شهرستان باشیم.

سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار