همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود؛
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است.
کد خبر: ۴۳۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 30 May 2017
به گزارش تابناک قم، اکبر رشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است و در تلاش هستیم با کمک خیران به مابقی مددجویان از این سبد بهره مند شوند.

وی از طرح مسکن متری خبر داد و گفت: افراد برای کمک به خرید مسکن برای نیازمندان می‌توانند به صورت متری هزینه مسکن را پرداخت کنند و از این طریق به خانه دار شدن آنها کمک نمایند.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد، افزود: در تلاش هستیم تا سرانه جهیزیه را در قم از ۳ میلیون تومان به ۵ و حتی ۶ میلیون تومان افزایش دهیم و برای این امر نیازمند یاری مردم هستیم.

وی تصریح کرد: در عید فطر حدود ۶ میلیارد تومان زکات در قم وجود دارد که اگر بتوان این ظرفیت به سمت کمیته امداد جذب شود می‌توان در جهت ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به نیازمندان هزینه شود.

رشیدی عنوان کرد: نیکوکاران در صوت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ بانک ملت و یا ۰۱۷۰۰۰۷۰۰۰۰۰۴ بانک ملی برای اطعام افطاری نیازمندان واریز نمایند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار