مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز:
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: طبق تصمیمات صورت گرفته اولویت هزینه کرد کنسرسیوم در ساختمان های میان مرتبه (لورایز) است.
کد خبر: ۴۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 29 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، مهدی خجسته افزود: از محل تسهیلات مصوب کنسرسیوم و بر اساس اولویت بندی انجام شده، گام اول هزینه کرد کنسرسیوم در بخش ساختمان های میان مرتبه است.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اشاره به آگهی مناقصه مندرج در روزنامه مبنی بر دعوت از شرکت های واجد شرایط خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون ارزیابی فنی پیمانکاران، تعداد 18 شرکت از 27 شرکت که رتبه یک ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه را داشتند، مورد تایید قرار گرفتند.

وی ادامه داد: 18 شرکت تایید شده حداکثر تا تاریخ 16 خرداد ماه قیمت های پیشنهادی خود را ارائه کرده وبعد از ارائه قیمت ها، در تاریخ 16 خرداد ماه در کمیسیون معاملات برنده مناقصات تعیین خواهد شد.

4 پیمانکار در 4 فاز 

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: به منظور تسریع در روند تکمیل پروژه، تصمیم به انتخاب 4 پیمانکار شده است.
 
وی ادامه داد: این 4 پیمانکار در 4 پروژه که شامل بلوک های  مختلف می شوند، بصورت همزمان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

320 میلیارد تومان برآورد هزینه تکمیل لورایز
خجسته درخصوص برآورد هزینه تکمیل پروژه افزود: طبق برآورد ریالی که مشاور انجام داده است، برای تکمیل 4 پروژه لورایز قریب به 320 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 وی تصریح کرد: این برآورد ریالی بر اساس فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین شده است.

24 ماه مهلت تکمیل پروژه

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در پاسخ به این سوال که پیش بینی برای تکمیل این پروژه چند ماه است، گفت: برابر بررسی بعمل آمده در صورت تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز، پیمانکاران برای تکمیل و تحویل پروژه های ساختمان های میان مرتبه 24 ماه فرصت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار