سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد از برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی به مدت ۳ روز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 29 May 2017
حجت الاسلام والمسلمین ناصر حیدری، با بیان این که احیاء سنت اعتکاف رمضانیه یکی از اولویت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد است، افزود: احیاء سنت اعتکاف دهه آخر ماه مبارک رمضان، مورد تاکید بسیار زیاد مراجع عظام تقلید است و همین امر مسئولیت ما را در احیاء این سنت حسنه سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: اثرات معنوی خلوت جوانان با خدای خود در مدت ۳ روز، اثرات فراوان معنوی دارد که آثار آن در طول زندگی جوانان مشاهده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد اضافه کرد: بر همین اساس اعتکاف دانش آموزی با عنوان « فصل عاشقی» در ملارد برگزار می شود که مهلت ثبت نام آن تا ۳۰ خرداد ماه خواهد بود و مراسم اعتکاف از ۳۱ خرداد ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

وی در مورد مکان ثبت نام اعتکاف نیز گفت: گلزار شهدای شهرستان ملارد برای ثبت نام پسران انتخاب شده است و عزیزان علاقمند برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۱۹۹۲۱۶۷۳۹ و یا ۰۲۱۶۵۴۰۷۰۴۱ تماس حاصل کنند.

حیدری ادامه داد: دختران علاقمند نیز می توانند برای ثبت نام به موسسه قرآنی « معبر نور» مراجعه و یا با شماره ۶۵۹۹۲۰۰۴ تماس حاصل کنند.

وی افزود: این آیین معنوی در مسجد جامع ملارد برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار