مسئول اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از اعزام ۱۸۰۰ روحانی به مناطق مختلف کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 28 May 2017
حجت‌الاسلام بختیار علیدادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان کرمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یک هزار و ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان به‌ویژه مناطق محروم در جنوب و شرق استان اعزام شده است.

وی افزود: تعدادی از مبلغان و مبلغات اعزامی از طرف دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان و دفاتر سازمان در سراسر کشور و نیروهای بومی داخل استان و تعدادی نیز از سوی بیوت علمای عظام و مراجع تلقید به کرمان آمدند و پس از نیازسنجی و بررسی‌های لازم اعزام شدند.

مسئول اعزام و استقرار روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به تمامی تقاضاهای مردمی از روستاهای دور افتاده تا شهرها و ادارات، کارخانجات سراسر استان کرمان که تقاضانامه به اداره کل تبلیغات ارائه دادند، مبلغ اعزام شده است.

حجت الاسلام علیدادی بیان احکام و احادیث، معرفی بیشتر دین مبین اسلام، قرائت و تفسیر قرآن کریم، تبیین سخنان مقام معظم رهبری و برپایی نماز جماعت، تبیین فرهنگ مقاومت و ضرورت دفاع از حرم اهل بیت، سفارش در فراگیری معارف دین، لزوم تببین جنگ نرم را از جمله وظایف و مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار