مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: منتظر فرصت و به سودآوری رسیدن این شرکت هستیم تا به عنوان یک صنعت سهم خود را در ورزش قهرمانی ایفا کنیم.
کد خبر: ۴۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 02 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، مرتضی آقاجانی در مراسم جشن قهرمانی تیم فولاد هرمزگان در رقابت های لیگ شهرستان بندرعباس، افزود: باید از بازیکنان و کادرفنی تیم فولاد هرمزگان که علاوه بر وظیفه کاری خود که کار کردن در کنار دیگ های بالای 188 درجه سانتیگراد است توانستند در ورزش هم حرفی برای گفتن داشته باشد، تشکر کنم.
 
وی با بیان اینکه نگاه فولاد هرمزگان در حال حاضر به ورزش همگانی است نه قهرمانی، اظهار کرد: اگر کارگران فولاد هرمزگان بتوانند اینمسیر را حتی تا لیگ برتر آن هم در هر رشته ای ادامه دهند، فولاد هرمزگان حمایت خود را حتی در لیگ برتر فوتبال از کارگرانش عملی می کند اما در حال حاضر قصدی برای تیمداری حرفه ای با گرفتن بازیکنانی از بیرون که بیشتر حواسشان به ساق پاهایشان است، نداریم.
 
آقاجانی با اشاره به اینکه ورزش همگانی و کارگری در اولویت ماست، تصریح کرد: این قول را به مردم هرمزگان می دهم زمانی که شرکت فولاد هرمزگان پا گفت و از مسیر رشد و شکوفایی در مسیر سود دهی قرار گرفت در روزش حرفه ای و قهرمانی ورود کرده و مانند فولادمبارکه اصفهان و فولاد خوزستان سهم خود را در قبال ایجاد نشاط و شادابی و اهمیت به جوانان بومی ادا می کنیم.
 
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اضافه کرد: : منتظر فرصت و به سودآوری رسیدن این شرکت هستیم تا به عنوان یک صنعت سهم خود را در ورزش قهرمانی ایفا کنیم.
 
وی در پایان گفت: البته پیشنهادی را به مسئولان ورزش استان داده ایم که در صورت صلاحدید باشگاهی خصوصی تأسیس و تمامی صنایع و بنگاه های اقتصادی سرمایه آن را تأمین و بتوانیم تیمی قدرتمند را از استان هرمزگان راهی مسابقات کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار