با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس ، فرماندار و دیگر مدیران استان یزد ، 74 طرح عمرانی روز سه شنبه در اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷ 11 February 2015
به گزارش تابناک یزد، این طرح ها در بخش های فرهنگی، عمران شهری و روستایی ، ورزشی، مخابراتی، تولیدی و صنعتی است که 360میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

در این مراسم نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، شکرانه مسئولیت در دوران انقلاب اسلامی را خدمت صادقانه و بی منت به مردم دانست.

ˈمحمدرضا تابشˈ با تشکر از همت همه مسوولان، افزود: توجه به مکتب انسان ساز اسلام و نگاه به آرمان های انقلاب اسلامی باعث می شود تا مسوولان بهره مندی همه مردم در اقصی نقاط کشور بویژه در روستاها از امکانات را وظیفه خود بدانند و در تحقق آن بکوشند و قطعا همین مردم نیز هستند که پشتوانه نظام خواهند بود.

سید محمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه اعتبارات در کشور وضعیتی خوبی نداشته است، گفت: ولی استان یزد بخصوص شهرستان اردکان بهترین اعتبارات را با پیگیری های نماینده پرتلاشش به خود اختصاص داد.

مدیرکل امورروستایی و شوراهای استانداری یزد هم گفت: اجرای طرح های عمرانی، زیربنایی، اشتغالزایی و مسائل فرهنگی نیز با همکاری مسوولان، مردم و پیگیری اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران صورت می گیرد.

ˈبه گزارش ایرنا، هادی مقیمیˈ ادامه داد: حضور و همکاری مردم با دولت و مسوولان در مناطق مختلف در تسریع امور و انجام بهتر کارهای خیلی موثر است.

مقیمی خبر از اخذ مجوز دهیاری ها برای روستاهایی که دارای شورا ، ولی فاقد دهیاری هستند داد و تصریح کرد: این موضوع پیگیری شده است و امیدواریم تا پایان بهمن ماه صورت بگیرد.

فرماندار اردکان نیز بیان داشت: دولت تدبیر و امید هم در یک سال گذشته، با اختصاص اعتبارات ملی فراوان، نقش مهمی را در راستای سرعت بخشی به روند اجرایی و تکمیل پروژه های عمرانی نقاط مختلف کشور به ویژه اردکان ایفا کرده است.

ˈحسین اسماعیلیˈ خاطرنشان کرد: در تمام عرصه ها مسوولان استانی و شهرستانی یاری گر و کمک دهنده بوده اند و سعی و تلاش آنها در جهت خدمت به مردم بوده است.

احداث ساختمان پایگاه امداد جاده ای خرانق ، بهره برداری از واحد مکانیزه پرورش مرغ گوشتی ، بهره برداری از فاز4 پارک آزادی ، افتتاح سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) ، بهره برداری از چند طرح عمرانی شهرداری احمد آباد از جمله پروژه هایی بود که افتتاح شد.

شهرستان اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری یزد واقع است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار