عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از بخش‌های جدیدالاحداث بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) دیلم بازدید کرد.
کد خبر: ۴۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 02 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری با حضور در بیمارستان دیلم از بخش زنان و زایمان و اتاق عمل و بخش در حال احداث بستری بازدید کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان شهرستان را قابل‌ توجه دانست و گفت: خدمات ارائه‌شده در بخش سلامت در دیلم نسبت به سال‌های گذشته تغییرات فراوانی داشته است و این امر مهم جز با همت مردم و مسئولین قابل‌دستیابی نبود.

وی با تأکید بر حفظ روند روبه‌پیشرفت بیمارستان دیلم اظهار امیدواری کرد: با تأمین اعتبارات موردنیاز در سال جاری بتوان سایر بخش‌های  موردنیاز را  کامل کرد و خدمت‌رسانی به مردم با سطح کمی و کیفی بهتری صورت یرد.

در جریان این بازدید رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان بقیه الله(عج)، نماینده مردم دیلم را همراهی کردند و با ارائه توضیحات در خصوص بخش‌های مورد بازدید فعالیت‌های صورت گرفته را تشریح کردند.

عبدالحسین ناصری رئیس شبکه بهداشت دیلم پیشرفت فیزیکی  بخش در حال احداث بستری بیمارستان را خوب توصیف کرده و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این بخش نیز مورد بهره‌برداری قرارگرفته و به مجموعه فضای فیزیکی بیمارستان اضافه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار