استاندار قم:
استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت نیمه شعبان آورده است: نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی فرخنده ترین روز خلقت است؛ روزی که دیده گان جهانیان به جمال رعنای زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا روشن می شود.
کد خبر: ۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۱ 02 June 2015
به گزارش تابناک قم، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش ، آمده است: سلام بر مهدی موعود(عج) خورشید جان ها و امید انسان ها که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد و کاخ های ظلم و ستم را فرو خواهد ریخت. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و نور یقین که روزی دوباره خواهد آمد و زمان را از غبار کژی ها و نا امیدی ها بیرون خواهد آورد. او که قرنها دیده مشتاقان در انتظار مقدمش به راه دوخته و جان هزاران عاشق دلباخته ، در آتش هجران او سوخته است. 

در این پیام اضافه شده است: در آستانه ولادتی دیگر، عطر خوش گل نرگس در فضای ایران اسلامی و قم مقدس پیچیده و مشام منتظران را متبرک و معطر ساخته است. خالصانه ترین درود و تقدیس ها به ذات اقدس الهی که فرصتی دوباره عنایت فرمود تا امسال هم، خدمتگزار زوار و دل باختگانی باشیم که از راه های دور و نزدیک رنج و مشقت سفر را به جان خریده تا جشن باشکوه میلاد صاحب الزمان(عج) را مهمان خوان با کرامت باری تعالی در شهر مقدس قم و در جوار مسجد مقدس جمکران این میعادگاه همیشگی عاشقان بقیه الله(عج) و بارگاه مصفای کریمه اهل بیت (ع) باشند.

استاندار قم در این پیام، مقدم همه این عزیزان را گرامی داشته و ابراز امیدواری کرده است که بزودی زود با ظهور خورشید عدالت از پشت ابر غیبت، چشمان منتظران مشتاق به نور قامت رعنای آن حضرت منور شوند. 

صالحی منش در پایان این پیام، خجسته میلاد ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار استان مقدس قم و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک گفته و از درگاه ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسالت کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار