کد خبر: ۴۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 01 June 2015
رییس هیئت اسکیت استان البرز گفت: نبود پیست مناسب واستاندارد این ورزش را در استان البرز به شدت آزار می دهد .
صالح صمیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سالهای اخیر همواره با محدودیت پیست استاندارد در البرز مواجه بوده ایم و متاسفانه همان تعداد اندک پیست را هم در یک سال اخیر از دست داده ایم تا به سختی برنامه های خود را به اجرا در آوریم.
صمیمی با بیان اینکه در حال حاضر با مساعدت مدیریت پیست اسکیت بوستان چمران برنامه هایمان را اجرایی می کنیم، گفت: پیست نبوت پس از بازسازی به مدیریت جدید واگذار شده و فرد جدید علاقه ای به همکاری با هیئت ندارد. پیست مجموعه تفریحی عقیق هم به پیست کارتینگ تغییر کاربری یافته تا در بحث امکانات سخت افزاری در مضیقه باشیم.
رییس هیئت اسکیت استان البرز ادامه داد: ما به رغم محدودیت ها یکی از استان های پیشرو کشور در اسکیت هستیم . دختران و پسران ما همواره در مسابقات کشوری روی سکو بوده اند.
راهیابی ۴ ورزشکار البرزی به تیم ملی
صمیمی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا به انجام رسید تیم البرز در بخش پسران و دختران ۴ عنوان برتر کسب کرد و این نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی راه پیدا کردند.
وی حل مشکلات اسکیت البرز را منوط به احداث یک پیست استاندارد دانست و گفت: اداره کل ورزش البرز قطعه زمینی را چندسال پیش برای احداث پیست اسکیت اختصاص داد و مقرر شد این پیست به شکل مشارکتی ایجاد شود اما پس از چندبار فراخوان و طی فرایند اداری هنوز به سرانجام نرسیده است. امیدوارم با دقت نظر مسئولان ورزش البرز در این بخش شاهد اقدام موثری باشیم.
رییس هیئت اسکیت استان البرز در پایان از برگزاری لیگ اسکیت استان البرز در ۲۲ خردادماه خبر داد و گفت: در این مسابقات اسکیت بازان نونهال تا بزرگسال البرز در دو بخش دختران و پسران در بوستان چمران کرج رقابت می کنند. امیدوارم برگزاری با کیفیت این رویداد موجب تشکیل تیمی قدرتمند از البرز برای حضور در لیگ کشوری در فصل آتی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار