رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اعزام زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار زائر از استان فارس در مراسم سالگرد ارتحال حضور می یابند.
کد خبر: ۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 01 June 2015

تابناک فارس:حجت الاسلام محمد رضایی: آمارها نشان می دهد هر ساله در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، استان فارس بیشترین اعزام را در این مراسم معنوی دارد که امسال نیز بیش از ۴۰ هزار زائر از استان فارس در مراسم سالگرد ارتحال حضور می یابند.

وی اضافه کرد: از تعداد ۴۰ هزار زائر اعزامی فارس، ۱۰ هزار نفر مربوط به شهرستان شیراز است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امسال مراسم رحلت امام خمینی(ره) با عنوان بزرگداشت و زنده ماندن اندیشه های این مقام برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم‌ نیمه شعبان در سال جاری به شیوه‌ای برگزاری می‌شود که به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خدشه‌ای وارد نشود.

این مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری مراسمی که به مناسبت سالگرد رحلت ارتحال امام خمینی (ره) در فارس برگزار خواهد شد جنبه تبیین اندیشه های آن یار سفر کرده دارد، افزود: درفارس بیش از یک هزار سخنرانی و همچنین ۱۰ هزار برنامه فرهنگی مذهبی به مناسبت این ایام در دستور کار ادارات قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه سخنرانی هایی که در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) از چهاردهم خرداد به مدت دو روز برگزار می شود، اضافه کرد: سخنرانان این مراسم آیت الله وزیری به عنوان مبلغ بین المللی و همچنین حجت الاسلام فرح زادی سخنرانان اصلی هستند.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه ونمایشگاه عکس با عنوان وصیت امام(ره) اشاره کرد و گفت: این مراسم در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، درحرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار