عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بحث ماندگاری زائر باید به دنبال پر کردن اوقات فراغت زائران باشیم زیرا تمام وقت آنها در حرم مطهر نمی‌گذرد.
کد خبر: ۴۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 01 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جلال فیاضی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با ماندگاری زائر اظهار کرد: در بحث ماندگاری زائر باید تمام ابعاد مورد بررسی قرار گیرد و در واقع بحث ماندگاری زائر موضوعی چند مجهولی است.

وی تصریح کرد: باید در درجه نخست آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در حرم رضوی زمان حضور زائر در حرم مطهر را افزایش دهد که البته در این مورد اقدامات خوبی از سوی آستان قدس انجام شده اما باید جذابیت این برنامه‌ها افزایش یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در درجه دوم نیز باید خدمات شهر مشهد مانند اسکان زائر و حمل و نقل عمومی برای زائران افزایش یابد تا زائر احساس رفاه بیشتری در شهر داشته باشد.

وی بیان کرد: در بحث ماندگاری زائر باید به دنبال پر کردن اوقات فراغت زائران باشیم زیرا تمام وقت آنها در حرم مطهر رضوی نمی‌گذرد و باید مباحث تجاری و تفریحی نیز در شهر مشهد مورد توجه بیشتری قرار گیرد که در این راستا امنیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تفریحی و گردشگری در ماندگاری زائر نقش بسزایی دارد.

فیاضی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد بالا بردن فرهنگ میزبانی در بین شهروندان است و به نظر من با حل این معادله چند مجهولی در نهایت شاهد ماندگاری بیشتر زائران در شهر مشهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار