فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (علیه السلام) شیراز با اشاره به اینکه اعزام زائران به حرم روح الله (ره) با قوت توسط این ناحیه انجام می شود، گفت: بیش از سه هزار نفر توسط این ناحیه به تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۴۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 01 June 2015

تابناک فارس:سرهنگ دوم پاسدار محبی پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (علیه السلام) شیراز امروز (۱۱خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای اعزام مردم به حرم مطهر امام (ره) در شیراز، گفت: برای بهتر برگزار شدن این مهم 6 کیمته را راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه با تعامل که با بسیاری از نهادها انجام شده است اعزام زائرین با قوت انجام می شود، افزود: به طور متمرکز یک هزار و 900 نفر در قالب بسیج محلات و یک هزار و 700 نفر از بسیج اقشار اعزام می کنیم که 60 درصد خواهران و 40 درصد برادران هستند.

محبی پور اظهار داشت: این عزیزان در مجموع سه هزار و 600 نفر هستند، توسط 90 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند و باید عنوان کرد که 30 درصد اعزام شیراز از این ناحیه انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (علیه السلام) شیراز با یادآوری این مطلب که مراسم نیمه شعبان به شب و روز میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) منوط می شود و از برنامه های ارتحال برای شب پنج شنبه برنامه ها اجرایی می شود.

محبی پور با اشاره به اینکه کاروان های اعزام به حرم امام (ره) در قالب چهار کاروان با نام های امام علی (علیه السلام)، امام سجاد (علیه السلام)، امام صادق (علیه السلام) و امام هادی (علیه السلام) اعزام می شوند، افزود: بعدازظهر سه شنبه اعزام ها آغاز می شود.

وی از برگزاری مراسم با عنوان «امام خمینی (ره) اسوه اسکتبار ستیزی مقاومت و پایداری» در مراسم بدرقه زائران حرم امام (ره) خبر داد و یادآور شد: به علت همزمانی میلاد منجی عالم بشریت (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) با ایام ارتحال امام (ره) عزیزان یک روز زودتر اعزام می شوند تا در مراسم میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) در روز چهارشنبه شرکت کنند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه افکار امام (ره) در دنیا در خصوص مقابله با کشورهای مستکبر و جبار ظهور و بروز و مردم آزادی خواه جهان پیام انقلاب اسلامی را دریافت کردند، افزود: صدور انقلاب اسلامی فیزیکی نیست و افکار در چارچوب مرزها باقی نمی ماند.

وی، برگزاری جلسات بازخوانی وصیتامه سیاسی امام (ره) در قالب حلقه های صالحین را از دیگر برنامه های این ایام در شیراز خواند که توسط این ناحیه برگزار می شود و یادآور شد: دیدار با خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه های روز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

محبی پور در پایان ضمن انتقاد به مدیرانی که در این وادی کم کاری کردند، یادآور شد: انتظار اینست که دستگاه های مرتبط فعالیت ها را پرشور تر برگزار کنند و مدیران باید ناشر و حافظ ارزش های انقلاب باشند چرا که نظام مقدس این فرصت مدیریت را به آنان داده است.

شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار