مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان - ویژه طلاب- در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام ابوالقاسم شهبازی مسئول برگزاری این دوره در این مراسم که امروز(19 اردیبهشت)  برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصلی 
ترین اهداف برگزاری این دوره تلاش در راستای بکارگیری گذرانندگان چنین دوره‌هایی در عرصه های مختلف است و امیدواریم برگزاری این دوره فتح بابی برای استفاده از این افراد در مراکزی مثل بهزیستی، مهدکودک‌ها و... باشد تا از این طریق بتوان معارف دینی را به کودکان انتقال داد.

شهبازی افزود: از ابتدای مهر ماه سال گذشته کارهای برگزاری این دوره انجام و نخستین دوره آن 18 آذر ماه سال گذشته برگزار شد.

شهبازی ادامه داد: برای شرکت در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان 90 نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت 63 نفر از این افراد در طول دوره حضور داشتند و به مدت 12 هفته و به میزان 144 ساعت آموزش را گذراندند.

بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این مراسم از جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مولودهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: جهاد دانشگاهی همواره در تلاش است با مطرح کردن مباحث فرهنگی سهم خود را در توسعه فرهنگی استان ایفا کند.

بادکو افزود: در تلاشیم تا در تمامی برنامه‌های جهاد دانشگاهی از توسعه فناوری گرفته تا بخش های فرهنگی، جنبه های دینی و فرهنگی لحاظ شود و نقش جهاد دانشگاهی را حتی در حوزه توسعه فرهنگی پررنگ کنیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تاکید کرد: همچنین مجموعه جهاد دانشگاهی ایجاد استاندارد در فعالیت‌ها با ارتقای سطح خدمات را در تمامی بخش ها در استان دنبال می‌کند.

بادکو در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد دانش بنیان افزود: جهاددانشگاهی توسعه عدالت در توزیع فناوری را در استان دنبال کرده و در این راستا علاوه بر 

شهر کرمانشاه، در شهرستان‌های سنقروکلیایی، کنگاور، روانسر، سرپلذهاب و اسلام‌آباد غرب مراکز رشد را ایجاد کرده و طرح های فناور را حتی در دل روستاها نیز داریم.

علیرضا شایق از دیگر مسئولین برگزاری این دوره نیز اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف تغییر نگرش در طلاب برگزار خواهد شد و تلاش می کند تا با دادن سرنخ‌هایی آنها را فعالتر کنند.

وی افزود: این دوره ها توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 در ادامه این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از مسئولین جهاددانشگاهی کرمانشاه بواسطه برگزاری این دوره تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار