معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تامین اعتبار مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه قرآن خوزستان خبر داد
کد خبر: ۴۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 07 May 2017
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تامین اعتبار مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه قرآن خوزستان خبر داد.

پرویز عزیزی معاون اداری مالی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: یکی از فاخرترین کارهای ما که در طول سال برگزار می‌شود،‌ نمایشگاه قرآن است،

وی با بیان اینکه این نمایشگاه همه ساله مصادف با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود:. برپایی این نمایشگاه به عنوان عادتی در میان مردم درآمده که همه ساله منتظر این رویداد فرخنده هستند.

عزیزی بیان کرد: اگر قرار باشد این رویداد در موزه هنرهای معاصر باشد فضای آن نسبت به فضاهای دیگری که در اختیار است، مناسبتر می‌باشد.

وی با اشاره به تامین مالی هزینه های برپایی نمایشگاه خاطر نشان کرد: ، نمایشگاه قرآن بدهی از سال‌های گذشته داشت که پرداخت شد و برای برپایی نمایشگاه امسال ۷۰ میلیون تومان تقاضا شد، که این رقم نیز پرداخت شد.

معاون اداری مالی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همه همکاران ما در سطح اداره‌ کل در اختیار این رویداد ربانی قرار می‌گیرند که بتوانیم در ماه پرفیض و برکت رمضان ثوابی برده باشیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: پرویز عزیزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار