تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم به عنوان نایب قهرمان مسابقه‌های هندبال ساحلی معتبر اصفهان در دوره جدید این مسابقه‌ها حضور پیدا نکرد.
کد خبر: ۴۱۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم سال گذشته در مسابقه‌های هندبال ساحلی اصفهان، که معتبرترین مسابقه‌های هندبال ساحلی بانوان در کشور است، به مقام نایب قهرمانی رسیده بود امسال این تیم حتی در مسابقه‌ها نیز حاضر نشد. 

هدف‌پویان سال گذشته برای نخستین بار حضور در مسابقه‌های ساحلی را تجربه می‌کرد و فقط با 2 جلسه تمرین در زمین ساحلی شهرداری قم واقع در جمکران، راهی مسابقه‌های ساحلی اصفهان شد و در عین ناباوری با شکست دادن مدعیان تا فینال هم پیش رفت و در فینال برابر تیمی بازنده شد که در دور مقدماتی این تیم را برده بود. 

پس از این حضور مقتدرانه و شایان تقدیر از سوی هدف‌پویان قم، انتظار می‌رفت این تیم امسال برای کسب قهرمانی راهی اصفهان شود اما خبری از اعزام هدف‌پویان نبود.

در این زمینه برخی مشکلات مالی باشگاه هدف‌پویان برای حضور در این مسابقه‌ها و تأمین هزینه‌ها را دلیل حضور نداشتن هدف‌پویان در اصفهان می‌دانند و برخی نیز شرایط نامشخص هیأت هندبال استان قم و ابلاغ نشدن برگزاری مسابقه‌ها به باشگاه هدف‌پویان را در از دست دادن زمان برای اعزام به اصفهان مؤثر عنوان می‌کنند اما دلیل این موضوع هر کدام که باشد ناشی از ضعف مدیریت و سازماندهی تیمی است که تنها نماینده قم در این رشته و این مسابقه‌ها محسوب می‌شود؛ نوعی خودزنی به روش ما که از بی‌توجهی به داشته‌های ورزشی استان قم و فرصت برای کسب عنوان و نتیجه و مدال سرچشمه می‌گیرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار