امام جمعه و استاندار سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان با صدور پیامی در پی حادثه معدن آزادشهر تأکید کردند: معدن‌کاران در سخت‌ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدرضا خباز استاندار سمنان به مناسبت حادثه تلخ معدن زمستان یورت استان گلستان پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: خبر تلخ جان باختن شماری از کارگران زحمتکش و مظلوم معدن یورت آزادشهر در استان گلستان مرثیه‌ای است دردآور از سخت‌کوشی مردمانی که پی لقمه‌ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند؛ کارگران پرتلاش و صبوری که با همت شبانه‌روزی و تلاش در سخت‌ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه‌ای هولناک از دل زمین بر اوج آسمان پر کشیدند.

در ادامه آمده است: اینجانبان به نمایندگی از مردم ولایت‌مدار و نوع‌دوست استان سمنان، ضایعه جان باختن گل‌های گلستانی را در این حادثه دردناک به ساحت حضرت ولی‌عصر (عج) و محضر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور و نیز به تمام مردم شریف ایران اسلامی و به‌خصوص مردم سخت‌کوش و مهربان استان همسایه (گلستان) تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای جان‌باختگان این حادثه آرزوی غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار