ستاد نشاط و کارآمدی که برای حمایت از مهرداد بذرپاش ایجاد شده بود، پس از تایید نهایی نامزدهای انتخاباتی تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی قرار داد
کد خبر: ۴۱۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 05 May 2017
 بلاغ، ستاد نشاط و کارآمدی که برای حمایت از مهرداد بذرپاش ایجاد شده بود، پس از تایید نهایی نامزدهای انتخاباتی تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی قرار داد. این ستاد در تمامی استان ها شعبه ایجاد کرده و با حمایت از نامزد مورد نظر خود فعالیتش را شروع کرد.
 
در حال حاضر سید اکبر غلامیان طی حکمی توسط کامران دانشجو به ریاست ستاد نشاط و کارآمدی استان مازندران معارفه شد.
 
متن حکم به شرح زیر است.
 
برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید اکبر غلامیان
 
انتخابات به تعبیر رهبر و مقتدای عزیزمان خون تازه ای است در رگ های نظام و کشور جاری می شود، اینک در آستانه ی این تجدید حیات نظام اسلامی ریاست ستاد نشاط و کارامدی در استان مازندران به جنابعالی سپرده می شود.
 
امیدوارم در سایه عنایت حضرت سبحان، در این زمانه مهم و اثر گذار ، با همت و دقتتتان وضعیت پر از رکود و خستگی اقتصادی، اجتماعی حاکم بر کشور اصلاح شده و با اتکا به ظرفیت ملت بزرگ ایران، به ویژه جوانان غیور، مومن و رشید این سرزمین، تغییر و تحولی در شان ملت ایران اتفاق بیافتد.
 
حفظ تقوای حقیقی و موازین اخلاقی در لحظه لحظه فعالیت انتخاباتی بر همه خواهران و برادران هم عهد و پیمان واجب است. توفیق آن جناب را از خداوند متعال خواستارم.
 
کامران دانشجو
رئیس ستاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار